„Transporto vaidmuo, didinant Europos ūkinės veiklos efektyvumą, yra nepaprastai reikšmingas, todėl investicijos į transporto jungtis yra itin svarbios, ypač tuose Bendrijos regionuose, kuriose jos nėra geros būklės. Geresnės transporto jungtys – tai ir ekonomikos augimo skatinimas, konkurencingumo didinimas, sklandesnės ir greitesnės kelionės tiek verslui, tiek ir keleiviams“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Daugiausia lėšų bus skiriama devyniems pagrindiniams transporto koridoriams. Visi jie sudarys pagrindinį transporto tinklą ir veiks kaip bendrosios rinkos ekonomikos gyvybinė sistema. Naudojant šias lėšas, iš esmės bus pertvarkytos Rytų ir Vakarų jungtys, o visos tarpvalstybinės transporto operacijos ES įmonėms ir piliečiams taps paprastesnės.
Šiaurės jūros–Baltijos jūros koridorius sujungs Baltijos jūros rytinės pakrantės uostus su Šiaurės jūros uostais. Suomija su Estija bus sujungta keltų linija, o trys Baltijos šalys šiuolaikiškomis kelių ir geležinkelių transporto jungtimis bus sujungtos su Lenkija, Vokietija, Nyderlandais ir Belgija.
Svarbiausias projektas – „Rail Baltica“, europinės vėžės geležinkelio linijos, jungiančios Taliną, Rygą, Kauną ir šiaurės rytų Lenkiją, tiesimas.
LR Susisiekimo ministerijos informacija