Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Klausimas į eterį. Kiek MN turi dyzelino rinkos, kad gali "diktuoti kainas", nesugeba pasakyt nei ministras, nei Karsokas, nei Vėsaitė, nei žurnalistai? Gal nežino ir nenori pasidomėti? Kaip tik tai ir reikėtų padaryt, vietoj to kad svarstyt ir skelbti "o aš turiu informacijos".

Apie kitus žaidėjus. Braziaus laikais buvo nustatyti "kvalifikaciniai" reikalavimai degalų importuotojams - turėti kuro saugyklas ir privalomai saugoti benzino ir dyzelino rezervą, ką ir daro UAB “Lukoil Baltija”, UAB“Lietuva Statoil”, UAB “Neste Lietuva”, viso atsargos sudaro berods apie 50 tūkst.tonų.
Tai automatiškai reiškia konkurencijos ribojimą ir aukštesnes kainas. Taigi, atrodo, nuleidus reikalavimus ir įsileidus daugiau žaidėjų, tikrai išloštų vartotojai (gyventojai ir įmonės). Pvz. baltarusiai turi kelias naftos perdirbimo gamyklas - leiskime pardavinėti. Nežiūrint koncentracijos degalinių rinkoje, įsivežus pigesnio kuro ir parduodant jį mažosioms degalinėms žemesne kaina, jų apyvarta pašoktų ir didieji būtų priversti nuleist kainas.
Joks Roterdamas nenustato. Jam Maskva sapnuojasi, kai viską reguliavo. Jei būtų laisvas įvežimas, o ne tik MN , tai kainos kristų ar kiltų dėl konkurencijos.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų