Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
elektromobilis apsimoka tik imonem,vazineti brangiau nei su dyzeliu,o jeigu megstate palakstyti 120+ tai ir su benzu pigiau,kas per loxai skaiciuoja is kokios propagandistu siknos traukiat skaicius
TDI - budulai motor
matematika, kur įkalkuliuota baterijos kaina, kurio traukia vos 10 metų ir mažiau?
@įdomi
Ir po 10 metu ją pakeisti į naują kad ir ne originalią jinai kainuos beveik kaip pats automobilis ir visas sutaupimas išgaruos ir gausis net į minusą
skaiciuok neskaiciaves-saliarka jėga,visa kita triperis .
Aplamai reiktu itin griežtai drausti senesnių nei 10 metų automobilių eksploatacija, nes jie praktiškai visi jau neatitinka jokių ekologijos ir saugumo normų. Didžiuosiuose miestuose reikia visiškai uždrausti vidaus degimo varikliais varomu automobilių eksploatacija.
@TESLA SUPER CAR
ekologija tu bl,kad pagaminti tas baterijas tarsos emisijos prilygsta 3m senesnio euro 5 dyzelio eksplotacijai
@ss
Px bet vietoj netersia man po langais elektrinis kitaip nei dyzelis
„10 metų senumo naudotas elektromobilis gali puikiai atliepti didžiąją dalį poreikių mieste“, – teigia jis.
bet tik isvaziuoji is miesto ir stovi kazko lauki rukai
bet tik isvaziuoji is miesto ir stovi kazko lauki rukai
Gali skaičiuoti ką nori ir kaip nori, bet dyzelis bus pirmoje vietoje. Pabandyk su elektra nuvažiuoti, kad ir į kokią Lenkiją su viena įkrova dar žiema. Arba iš Vilniaus į Palangą. Važiuoti benzinu galima dar tik su dujomis. Ir tai balionas atima vietos, gali atsirasti dujų kvapas salone. O dyzelis tai ekonomiška, ilgaamžiška. Turiu seną Pasatą, kuris jau virš 500 000 pravažiavęs. Ir važiuoja ramiai toliau. Su kuro baku drąsiai nuvažiuoju 1000 km. Mažai genda, o jai sugenda, remonto kaina juokinga lyginant su naujais auto. Aš tai tik už dyzelį
@As
"gali skaiciuot ka nori, bet fura visada bus pirmoje vietoje. Pabandyk su hetchbeku kad ir 20 tonu plytu persivezti" lygio komentaras
Nuvažiavau praeitą sav. Į servisą pasikonsultuoti nes senas mano dyzeliukas bėges 620 000km. nežymiai barška grandinė. Tai išvijo servisas, sako važinėk tu tik ir dar tiek su juo nuvažiuosi. Dabartiniai automobiliai dabar jau po 100 000km atvaro į kapitalinį variklio remontą, arba jau išmetimui, nes žoliapjovės varikliai visiškai sudilę būna, kad jo neverta remontuoti tik jį patį keisti, bet pagal kaina to neverta. Taip aiškina servisas.
@Evaldas
senas, surūdijes, taršus kledaras ne tik kad pavojingas eismo saugumo atžvilgiu, bet ir aplamai jau net nevertas automobilio vardo... Nenuodinkite mūsų vaikų, pirkitės naujus, ekologiškus auto ir nesukit sau galvos dėl jų patvarumo. Pavažinėjat kelis metus ir utilizuojat, vėl perkat naują ir eksploatuojat sau į sveikatą.
@AUTO LOGO
duok pinigų, pirksiu ką pasakysi
@AUTO LOGO
itariu vazineji su imones auto todel ir pezi cia beleka
@AUTO LOGO
Važinėju ekologišku 22 metų dyzeliniu automobiliu Volvo V70, 2,4 D ir tikiuosi dar kokį penkmetį važinėti. Tai pagal tave reikėjo jau 11 automobilių naujų pagaminti ir išmesti. Ir kur tu matai ekologiją? Mano seniena pati ekologiškiausia. Dūmingumo TA 0,0 rado, nors tai nėra labai realu. Kas kelis šimtus km prapučiu iki raudonos, tai debesiuką išmetu. Reikia laikyti išmetimo sistemą švarią...
@Giedriux
22 metu praktiskai nauja masina lol net lizingas daznu atveju neismoketas koki duminguma ten tikies rast?
@Evaldas
Tu jau metus, kaip rasai ta pati ir odometronparodymai visada 620 000. Ne kabynk makaronu, tavo tarantasas niekada tiek nevaziavo ir nevazios
Kokia rida šitų auto, įdomu 200tūkstančių ir meti automobilį į šiukšlyną nes jis susidėvėjo visiškai? Ar po 100K?
@Albertas
priklauso kokia marke,koks motoras,daznai nauji auto 40k ir motoro keitimas,o ka darys zmogelis nusipirkes ne nauja po garantijos,arba kis kruvas pinigu arba i siukslyna
Tiktai elektra! Neandartiolams dar galim leist keleta metu pasivažinėt dyzeliais bet veliau tik elektra!
Dyzelinas, benzinas ar elektra? Suskaičiavo, kas ir kada apsimoka