Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kaip kiša šituos elektromobilius bet taip ir nepasako kiek kainuoja pakeisti akumuliatorių va jam turiu gerą pavyzdį , šei dienai galima įsigyti tokį kaip Nissan leaf vos už 5 k galima rasti , baterijos resursas geriausiu atveju bus 60% likę gal net mažiau mašina kainuoja apie 5k nauja baterija butent tokiai mašinai kainuoja nuo 6k pigiausia iki 12 k už grynai originalią . Kalbant apie naujus elektromobilius tai juos gali pirkti tik kas keičia mašinas kas 5 metai o kas nori pirkti mašina ilgam laikui tai tikrai nėra variantas , tarkim tesla model Y pilnai kasdieną važinėjant akumuliatorius laikys apie 10/8 metus po to reikės jį keisti naujų kuris kainuos nuo 18k iki 25 k ir čia tik apytikslį kaina tad visi pinigai sutaupyti ant kuro bus išleisti naujai baterijai ir dar daugiau
elektromobilis yra labai gerai kai tavo salies prezidentas, realiai diktatorius, isiverzia i kaimynine sali ir gauna pizdy per naftos pramone tiek, kad degalinese benzo pradeda trukt, tada kazkaip visi pradeda labai greitai konvertuotis i "medziu myletojus", apsikarsto saules elektrinem, etc
ir dvasinio aspekto. Dyzeliai pamažu suteikia nevykėlių statusą, ir sukelia kompleksus. Todėl čia tulžis ir liejasi laisvai. Paskutinius pranašumo likučius bandot suskrebenti ir išpilti visiems į veidą, kad jūs dar nepaskutiniai. Bet paskutiniai, paskutiniai.
@nepamirstam
Tu norsnpaspirtuka isigyk. Ir pabandyk su juo pazaist.
reikia žiūrėti realiai. o kur nemokama saulininkų elektra, kur mažesnės palukanos el mobiliams. Niekas neperka elmobilio jeigu krovimas bus 30 сt. Daug kas darbe kraunasi nemokamai arba už simbolinę kainą. Į palangą važiuojant reikia krautis tik pusei kelio iš priekelės kroviklių. Jeigu krauni laikydamasis rekomendacijų tai po 100k km net nepajusit skirtumo. Tai ir liekamoji vertė bus normali. O dyzelių dabar mažai kam bereikia, tai dabar nupirkę po 5 metų neturėsit kam parduot. Pamatysit tada kas dar greičiau nevertėjo.
@nu ne visai
nesvaik
@nu ne visai
Ir važinėji pastoviai žiūrėdamas į baterijos įkrovimo lygį ir nepasakok pasakų jog baterija po dešimt metų bus praktiškai tame pačiame lygyje... Visi turi išmaniuosius telefonuose ir puikiai supranta jog baterijos talpa mažėja...suprantama kuo daugiau naudoji tuo greičiau mažėja. Bet po dešimt metų elektromobilį nurašyti reikia arba bateriją pakeisti....nes galima bus nuvažiuoti 50-60 km be šildymo
@nu ne visai
spec pirkau bmw e60 euro 3 3 litru dyzeliuka,davesiu iki idealios bukles,pakelsiu kilowatu ir kaifuosiu nesukdamas galvos del nieko,o jus galesit su savo laidiniais lygintuvais uzsiimineti matematniais skaiciavimais kiek km nuvaziuosiu,kur pasikrausiu ir tt
Jei tie elektriniai primusai būtų bent kažko verti, nereikėtų jų prievarta žmonijai brukti.Gerai prekei reklamos nereikia, žmonės patys vienas per kitą greitai sužino.O čia primena prievartinę vakcinaciją.
tai man px kas pigiau. Jei turiu pinigų auto, neskaičiuoju kuro.
tai kitaip lyginu. Naujas elektrinis normalesnis - 45000. Naudotas benzinas normalesnis - 10000. Taigi lieka 35000 už kuriuos galiu įspilti 25000 litrų benzino ir be galvos skausmo ir įkrovimo paieškos nuvažiuoti 357142 km, kas mano atveju būtų apie 51 metai eksploatacijos. Komentarai nereikalingi.
tai kas vakarą įsipilu brendžio 100 g ir niekur važiuoti nebereikia.
Vidaus degimo variklio dar niekas neperspjovė. Tos visokios električkos - tai tik agresyvus marketingas…
Kad praeiti TA teko ideti DPF, po praejimo vel reikia isimti. Tokia aritmetika.
@TA TDI
Tai kad ne visada turiu sena Citroen C5 dyzelinį ir praeina tech apžiūra be vargo su išpjautu DPF ir nieko dumingumas visiškai nepakitęs per kompą irgi nemato nes gerai isprogramuota
Dyzelinas, benzinas ar elektra? Suskaičiavo, kas ir kada apsimoka