Tokius antrą kartą atliekamo “DDB Brand Capital” tyrimo rezultatus šiandien paskelbė dienraštis “Verslo žinios”.
Prekių ženklų, kurie teikia didžiausią vertę už pinigus, sąraše „Tele2” buvo penkta, po didžiųjų prekybos tinklų. Kad „Tele2” siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį, mano 54 proc. apklaustų žmonių.
„Mobilusis ryšys tapo būtina kasdiene paslauga, kurią žmonės renkasi racionaliai. Vartotojai nori bendrauti be rūpesčių ir nepermokėti. Tyrimas parodė, kad siūlome tai, ko reikia – gerą paslaugų kokybę už mažą kainą“, - sakė Petras Masiulis.
Tyrimas taip pat parodė, kad tarp Lietuvos gyventojų mėgstamiausi tebėra „Nokia“ mobilieji telefonai (42 proc.), nors jų populiarumas mažėja. Per metus daugiau žmonių pamėgo „Samsung“ (26 proc.), „iPhone (10 proc.), LG (7,3 proc.) telefonus. Taip pat mažiau liko „Sony“ telefonus labiausiai mėgstančių žmonių – 6,7 procento.
Atliekant tyrimą „Brand Capital 2013” Lietuvoje buvo apklausti 1000 respondentų, išmatuota 332 ženklų vertė 48 kategorijose. Tyrimas apėmė visas 3 Baltijos šalis.
Bendrovės „RAIT“ 2013 m. liepos mėn. atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis.