• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Broliai milijardieriai turtus kraunasi prekiaudami „Instagram“

Naudoja savus psichologinius metodus

Vien peržiūrėjus nuotraukas, patalpintas tinkle „Instagram“, galima apsvaigti nuo neįsivaizduojamai prabangaus dviejų brolių gyvenimo. 27-erių Aleksandras ir 26-erių Orenas, kilę iš Kataro, yra vieni stambiausių prabangaus nekilnojamojo turto magnatų visame pasaulyje, rašo Businessinsider. 

Vien peržiūrėjus nuotraukas, patalpintas tinkle „Instagram“, galima apsvaigti nuo neįsivaizduojamai prabangaus dviejų brolių gyvenimo. 27-erių Aleksandras ir 26-erių Orenas, kilę iš Kataro, yra vieni stambiausių prabangaus nekilnojamojo turto magnatų visame pasaulyje, rašo Businessinsider. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vienas garsiausiai nuskambėjusių jų NT sandorių buvo už rekordinę sumą – 100 mln. dolerių parduotas namas pačiame Niujorke. Vos prieš dvejus metus vieno brolių įkurtai kompanijai „The Alexander Team at Douglas Elliman Real Estate“ priklausančius įspūdingus NT objektus Majamyje ir Manhetene taip pat galima išvysti broliams priklausančiose „Instagram“ paskyrose.

REKLAMA

Prekybą vykdo nestandartiškai

Neįtikėtina ir tai, kad, pasak brolių, vien nuotraukų tinkle „Instagram“ dėka per paskutines 6 savaites jiems jau pavyko parduoti 2 prabangius NT objektus.

NT magnatai teigia, kad socialiniai tinklai šiais laikais yra efektyvesnė priemonė net už pačią brangiausią tradicinę reklamą. Bandydami parduoti vieną brangiausių savo turimų objektų, prabangią, 47 mln. dolerių kainuojančią, vilą Majamyje, jie išleido 20 tūkst. dolerių reklamai verslo klase skrendantiems keleiviams skirtuose leidiniuose. Tokia reklamos kampanija jiems nepriviliojo nė vieno susidomėjusio pirkėjo – nebuvo sulaukta nė vieno skambučio.

REKLAMA
REKLAMA

Taigi socialiniai tinklai tapo pagrindiniu brolių parduodamų NT objektų pasiūlos kanalu. Šiuo metu NT kompanijos pasiūlymų sąraše – 95 mln. dolerių kainuojantis butas prabangiame Niujorko rajone, 58,5 mln. dolerių kainuojantis namas prabangiame Niujorko priemiestyje – Hamptons ir kiti.

Naudoją psichologiją

Broliai NT kompanijos vardu turi paskyras „Instagram“, „Facebook“ ir „Twitter“, kurių kiekvieną seka apie 25 tūkst. narių. Vienas pagrindinių verslininkų sėkmės bruožų – smagumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tai privalo būti smagu. Šie namai yra vieni brangiausių arba brangiausi mūsų klientų pirkiniai jų gyvenime, taigi, mes paverčiame tai smagiu įvykiu. Leisti pinigus turi būti smagu“, - įsitikinęs vienas brolių, Aleksandras.

Broliai versle nevengia panaudoti ir psichologijos žinių. Jų įsitikinimu, pirkėjai turi jausti, kad jie – iš tos pačios kastos. Todėl broliai stengiasi atrodyti panašiai, veikti tą patį, turėti bendrų draugų. Todėl verslininkai atsakingai domisi savo klientų gyvenimo būdu – ką jei vairuoja, kokia jachta plaukioja, kokiuose namuose gyvena.

REKLAMA

Vaikinams padeda ir tai, kad jie augo panašioje aplinkoje, nes jų tėvas, Shlomi Alexanderis yra didžiausias NT vystytojas pietų Kalifornijoje. Broliai griežtai laikosi savo darbo etikos ir dienos režimo. Keliasi jie anksti ir po treniruotės jau 7 val. ryte ryši kaklaraištį.

Vėliau jų diena būna suplanuota iki paskutinė minutės – daugybė susitikimų su NT brokeriais, suteikiančiais slaptą, niekur neskelbiamų parduodamų objektų duomenis, įvaizdžio specialistais, klientais. Vėliau, priklausomai nuo dienos, broliai mėgaujasi naktiniu Niujorko gyvenimu, kur persikėlė pardavę savo prabangius namus Katare.

Artimiausiuose jaunųjų milijardierių planuose – „užkariauti“ JAV vidurio rytus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų