Buvęs bulvarinio dienraščio „Daily Mirror“ žurnalistui ir Rupertui Murdochui (Rupertui Merdokui) priklausančio laikraščio „Sun“ redakcijos vadovui veteranui bus pateikti kaltinimai dėl nelegalių išmokų valstybės pareigūnams, antradienį pranešė britų prokurorai.

Karūnos kaltintojų tarnybos teigimu, Greigui Boxui Turnbullui (Greigui Boksui Tarnbalui) bus iškelti du kaltinimai dėl sąmokslo atlikti neteisėtus veiksmus valstybinėje įstaigoje – tai bus pirmieji tokie kaltinimai žurnalistui iš leidybos grupės „Trinity Mirror“.

Jis yra kaltinamas septynerius metus papirkinėjęs kalėjimo pareigūnus, iš kurių gautą informaciją panaudodavo savo straipsniuose.

Grahamui Dudmanui (Grejemui Dadmanui), kuris daugiau nei 20 metų dirba R.Murdocho valdomos korporacijos „News Corp“ laikraščio „Sun“ vyriausiuoju redaktoriumi, turi būti pateikti trys kaltinimai dėl sąmokslo, o buvęs „Sun“ žurnalistas Johnas Troupas (Džonas Traupas) prieš teismą stos dėl vieno kaltinimo.

G.Dudmanas yra kaltinimas davęs leidimą mokėti valstybės pareigūnams mainais už informaciją apie policijos atliekamus tyrimus, ligų istorijas ir vieną incidentą, susijusį kariuomenės kariniais veiksmais.

REKLAMA

Didžiosios Britanijos policija suėmė ir pateikė kaltinimus būriui R.Murdochui priklausančio laikraščio „Sun“ žurnalistų. Geriausiai Britanijoje parduodamo laikraščio darbuotojai įtariami mokėję valstybės ir vyriausybės pareigūnams už informaciją, kurią jie panaudodavo savo išskirtiniuose straipsniuose.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

 


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų