Didžiosios Britanijos ateistų reklamos kampanija ant šalies autobusų sulaukė 57 nusiskundimų, kurie buvo įteikti reklamos priežiūros institucijai. Kol kas ji registruoja skundus bei sprendžia, ar verta pradėti tolesnį tyrimą. Anot institucijos, daugiausia žmonės skundžiasi dėl to, kad šūkiai, skelbiami ant 800 autobusų, įžeidžia krikščionis ir kitų religijų išpažintojus.
Viename iš skundų, kurį pateikė organizacija „Krikščionių balsas“, teigiama, kad kampanijos šūkiams „trūksta tiesos bei pagrindo“. Pareiškime taip pat buvo teigiama, kad teiginiuose, jog „Dievo tikriausiai nėra“, yra per mažai įrodymų.
Didžiosios Britanijos reklamos priežiūros institucijai tokie pareiškimai pridaro daugiausia galvos skausmo, mat juose nėra jokios faktinės medžiagos, kurios pagrindu būtų galima vykdyti tyrimą.
Skandalingąją reklaminę kampaniją iniciavo Britanijos ateistų organizacijai. Jai surinkę 130 tūkst. svarų sterlingų jie ant 800 šalies autobusų paskelbė tokią žinią: „Dievo tikriausiai nėra. Tad baikit jaudintis bei mėgaukitės gyvenimu.“