• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 JAV sporto prekių gamintoja „Nike Inc.“ ir toliau pirmauja pasauliniame brangiausių prekių ženklų kategorijos „Drabužiai ir aksesuarai“ reitinge, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ kasmet atliekamas tyrimas.

 JAV sporto prekių gamintoja „Nike Inc.“ ir toliau pirmauja pasauliniame brangiausių prekių ženklų kategorijos „Drabužiai ir aksesuarai“ reitinge, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ kasmet atliekamas tyrimas.

REKLAMA

Pirmąją šio reitingo eilutę „Nike“ užima nuo pat pirmojo jo sudarymo 2015-aisiais. Per pastaruosius metus šio prekės ženklo vertė sumenko 5,6 proc. iki 31,3 mlrd. JAV dolerių.

Antroje eilutėje išliko prancūzų „Louis Vuitton“, kurio vertė per metus padidėjo 12,2 proc. iki 26,29 mlrd. dolerių. Į trečiąją vietą pakilo kitas prabangos prekės ženklas iš Prancūzijos – „Chanel“, kurio vertė išaugo 27 proc. iki 19,39 mlrd. dolerių, viena pozicija žemyn nustūmęs italų „Gucci“ (17,8 mlrd. dolerių).

Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Adidas“ (15,7 mlrd. dolerių), „Hermes Paris“ (14,2 mlrd. dolerių), „Dior“ (13,2 mlrd. dolerių), „Cartier“ (12,5 mlrd. dolerių), „Zara“ (11,0 mlrd. dolerių), „Rolex“ (10,7 mlrd. dolerių).

REKLAMA
REKLAMA

Reitingo sudarytojai ypatingą dėmesį atkreipė į pūkinių drabužių prekės ženklą „Bosideng“ iš Kinijos, kuriam pavyko sėkmingai įžengti į Europos rinką ir įsitvirtinti, jo savininkams aktyviai bendradarbiajant su garsiais dizaineriais bei prestižinių mados šou rengėjais. Kita vertus, perspektyviu laikomas „Bosideng“ prekės ženklas dabar užima tik 47-ąją reitingo eilutę (1,9 mlrd. dolerių).

REKLAMA

Sparčiausiai per pastaruosius metus augo prancūzų mados namų „Celine“ prekės ženklas – jo vertė ūgtelėjo 51 proc. iki 2,9 mlrd. dolerių.

„Brand Finance“ analizuoja apie 5 tūkst. pasaulyje pirmaujančių prekių ženklų ir per metus skelbia daugiau kaip 100 ataskaitų, kuriose vertinami įvairių pramonės šakų bei šalių prekių ženklai. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų