Skrydžių bilietų pardavimo portalai skaičiuoja, kad savarankiškai įsigyjančių bilietus vartotojų skaičius kasmet auga apie 30 procentų. Tradicinės turizmo agentūros dėl to jau turėjo pakeisti savo įpročius, rašo "Lietuvos rytas".
„Vartotojų aktyvumas perkant lėktuvų bilietus internetu pastaraisiais metais tik auga.
Lygindami 2011 metų ir 2012 metų pirmuosius ketvirčius matome, kad šiemet per mus Lietuvos rinkoje buvo parduota 33 proc. bilietų daugiau”, – sakė interneto parduotuvės greitai.lt atstovas Ignas Mikutis.
Pašnekovas tokius pokyčius siejo su augančiu interneto vartotojų skaičiumi, be to, kasmet vis stipresnė lietuvių drąsa pirkti internetu.
Daugiausia per greitai.lt perka tie vartotojai, kurie vyksta į kitą šalį asmeniniais reikalais ar atostogauti. Apie ketvirtadalį klientų sudaro verslo klientai.
Tradicinės agentūros, išaugus galimybėms įsigyti bilietus internetu, pajuto, kad klientų srautas traukiasi, tad buvo priverstos keistis ir įprastą veiklą derinti su virtualia prekyba.
„2009-aisiais, kai ištiko krizė ir nebeliko „FlyLAL”, agentūros sumažino savo mokesčius. Todėl ar pirkti bilietus internetu pačiam, ar per agentūrą nebebuvo didelio skirtumo.
Tad šiandien interneto prekyba nebeauga, o tradicinė plečiasi”, – tikino agentūros „BPC Travel”, derinančios ir vienokį, ir kitokį bilietų pardavimo būdą, vadovas Gvidas Aukštuolis.
Dažniausiai tradicinį būdą įsigyti bilietus renkasi verslo klientai – taip jie elgiasi taupydami laiką. Juolab nebereikia skubėti, kaip anksčiau, į agentūrą: visi reikalai tvarkomi elektroniniu paštu.