• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Konkurencijos taryba pripažino, kad Balti Investeeringute Grupi Pank AS platinta reklama „BIGBANK greičiausias kelias iki pinigų“ yra neteisinga, kadangi „Bigbank“ neteikia greičiausiai vartojimo kredito paslaugų, kaip tokį įspūdį galėjo susidaryti reklamą išgirdęs vartotojas.

REKLAMA
REKLAMA

Dėl savo klaidinančio pobūdžio skleista reklama suklaidino vartotojus ir paveikė jų ekonominį elgesį, t.y. sprendimus ir veiksmus, susijusius su kredito paėmimu šioje bendrovėje, bei tuo galėjo pakenkti kitų ūkio subjektų galimybėms konkuruoti.

REKLAMA

Už klaidinančios reklamos naudojimą Balti Investeeringute Grupi Pank AS Konkurencijos taryba skyrė 30 tūkst. Lt baudą.

Bendrovė taip pat įpareigota nutraukti klaidinančios reklamos naudojimą ir nustatyta tvarka paneigti klaidinantį reklaminį teiginį, kuris buvo platinamas labai ilgą laiką ir dideliu mastu – TV, radijo kanalais, LCD ekranuose parduotuvėse ir interneto tinklalapiuose.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimas buvo pradėtas pagal UAB „General Financing“ ir vartotojo skundus. Vartotojas nurodė, kad patikėjęs reklama kreipėsi į „Bigbank“ skyrių dėl 1000 Lt paskolos išdavimo.

Visa kredito suteikimo procedūra truko kelias dienas, kol buvo išnagrinėtas prašymas ir pervesti pinigai. Po to vartotojas sužinojo, kad kai kurių kitų vartojimo kreditus teikiančių įmonių taikomos kredito išdavimo procedūros yra trumpesnės (ypač sudarant sutartį elektroniniu būdu) nei „Bigbank“ filialo. Atsižvelgusi į tyrimo metu nustatytas aplinkybes bei įvertinusi vartojimo kreditus teikiančių įmonių laiko skirtumus nuo vartotojo prašymo pateikimo gauti kreditą iki pinigų gavimo, Konkurencijos taryba priėjo prie išvados, kad „Bigbank“ vartotojams neišduoda pinigų greičiausiai, o tai prieštarauja skelbtam reklamos teiginiui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Bigbank“ žada kreiptis į teismą

„Mes gerbiame KT nuomonę, tačiau su ja sutikti negalime. Atidžiai rūpinamės savo klientais, gerbiame jų teises ir esame įsitikinę, kad mūsų šūkis nėra klaidinantis. Mūsų strategija - aptarnauti klientus pačiu efektyviausiu būdu, tačiau kredito gavimo procesas nėra estafetė, o mūsų šūkis nėra pažadas būti pirmu ties finišo linija, tai - metafora. Šį šūkį „Bigbank“ naudoja visiems savo produktams - ne tik kreditams, bet ir indėliams - identifikuoti. Tikimės, kad teismas atsižvelgs į mūsų argumentus“, - teigia „Bigbank“ filialo Lietuvoje vadovo pavaduotojas Rolandas Norvilas.

REKLAMA

„Bigbank“ įsitikinimu, informuotas, atidus ir apdairus klientas nesupranta šūkio „Greičiausias kelias iki pinigų“ tiesiogiai, kaip pažado išduoti paskolą greičiau nei bet kuri kita kredito paslaugas teikianti bendrovė. Šis šūkis nėra konkretus pažadas suteikti konkrečią paslaugą.

„Šie ir kiti argumentai buvo pateikti Konkurencijos tarybai, o jeigu reikės – bus perduoti ir teismui“, – skelbiama „Bigbank“ pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų