Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Barų ir restoranų atstovai sako, kad uždraudus alkoholio reklamą jie patirs finansinių nuostolių, kils problemų rekomenduoti parduodamus gėrimus, tačiau alkoholio suvartojimo tai nepaveiks.

Barų ir restoranų atstovai sako, kad uždraudus alkoholio reklamą jie patirs finansinių nuostolių, kils problemų rekomenduoti parduodamus gėrimus, tačiau alkoholio suvartojimo tai nepaveiks.

REKLAMA

„Dabartinė įstatymo projekto formuluotė riboja ne tik vizualinės informacijos pateikimą, bet ir uždraudžia barų ar restoranų darbuotojams pristatyti parduodamus gėrimus. Be to, siekiant pažaboti alkoholizmą šalyje, kaip tik turėtume stengtis, kad žmonės negirtautų namuose. Juk barai yra ir socializacijos vieta, kur užsukama tiesiog smagiai praleisti laiko, pabendrauti ir kultūringai išgerti vyno ar alaus. Manau, alkoholizmo problema Lietuvoje sprendžiama visiškai ne nuo to galo“, - spaudos konferencijoje kalbėjo Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė.

Anot jos, baruose alkoholio vartojimas yra saikingesnis, todėl labiau kontroliuojamas, o visiškas reklamos draudimas būtų netikslingas.

REKLAMA

„Kaip tik tą kultūrą barų reikėtų skatinti. Nėra jokios logikos, kaip bus pasiektas alkoholio suvartojimo mažinimas, uždraudžiant reklamą viduje“, - teigė E.Šiškauskienė.

„Jei bus įgyvendintas šis reklamos draudimas, būsime vienintelė šalis, priėmusi tokį keistą sprendimą. Kyla klausimas, kaip mes atrodysime užsienio turistams. Dabartinė įstatymo projekto formuluotė riboja ne tik vizualinės informacijos pateikimą, bet ir uždraudžia barų ar restoranų darbuotojams pristatyti parduodamus gėrimus“, – prideda E. Šiškauskienė.

REKLAMA
REKLAMA

Lemtų nuostolius barams

Vilniaus Trakų gatvėje įsikūrusio baro „Cheers Pub“ vadovas Paulius Liubartas spaudos konferencijoje žurnalistams sakė, kad visiškas alkoholio reklamos draudimas lemtų finansinius nuostolius barams.

„Tie siūlymai visiškai netikslingi, reklamų, prekinių ženklų nebuvimas neduotų nieko. Klientas atėjęs išgerti alaus vis tiek gers alų ir be reklamų, tačiau barams reklamos draudimas lemtų didžiulius finansinius nuostolius. Logotipai gali daryti įtaką vienų prekių didesniam suvartojimui, o ne bendrai didina išgeriamo alkoholio kiekį bare. Po draudimo mums reikėtų pasikeisti didžiąja dalį indų, kurie yra su logotipais. Taip pat dekoracijas, pilstymo įrangą, šaldytuvus. Kai kuriems barams baldus. Tai būtų dideli finansiniai nuostoliai“, - tvirtino P.Liubartas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų