„Mobilieji telefonai sparčiai tobulėja, vis daugiau Baltijos šalių gyventojų naudojasi išmaniaisiais telefonais, planšetiniais kompiuteriais. Todėl bankai taip pat nuolatos ieško būdų, kaip patobulinti mobiliesiems įrenginiams skirtas banko paslaugų internetu versijas, kad banko paslaugomis būtų galima naudotis kuo paprasčiau ir greičiau“, - sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius. Nuo 2011 metų vidurio, kai buvo atnaujinta SEB banko Lietuvoje mobilioji banko paslaugų internetu svetainė, prisijungimo prie jos ir atliekamų operacijų skaičius kiekvieną mėnesį didėja maždaug po 8 proc., o naujų vartotojų – po 4 procentus.
SEB bankas Lietuvoje šių metų rugpjūčio mėnesį atnaujino mobiliesiems įrenginiams skirtos banko paslaugų internetu svetainės dizainą, įdiegė technologinių naujovių. Nuo šiol vartotojai, besinaudojantys SEB mobiliąja banko paslaugų internetu svetaine, gali matyti daugiau informacijos, susijusios su asmeniniais finansais, pavyzdžiui, iš karto galima matyti ne tik sąskaitų likučius, bet ir naujausias atliktas sąskaitų operacijas. Atskirai pateikiama informacija apie mokėjimo korteles: visų turimų kortelių sąrašas, kortelių sąskaitų likučiai, operacijų išrašai. Vartotojai tiesiai iš šios svetainės gali išsiųsti bankui užklausą apie banko teikiamas paslaugas ar kitais klausimais. Daugelis pakeitimų yra svarbūs ir verslo klientams, pavyzdžiui, įmonės, naudodamos mobiliuosius telefonus, gali patvirtinti parengtus mokėjimo nurodymus.
Pirmąją mobiliąją banko paslaugų internetu svetainę SEB bankas Lietuvoje pristatė 2006 metais. 2011 metais buvo pristatyta ir išmaniųjų mobiliųjų telefonų turėtojams skirta speciali SEB banko paslaugų internetu programėlė.