Naujienų portalų skaitytojai vertina kokybišką ir įdomų turinį. Tai įrodo kiekvieną mėnesį vis įspūdingesni naujienų portalo Balsas.lt lankomumo rodikliai.
Rugsėjį Balsas.lt pakilo į penktą lankomiausių Lietuvos interneto svetainių dešimtuko vietą (remiantis rinkos tyrimų bendrovės Gemius Audience duomenimis) ir pasiekė 556 tūkst. Lietuvos interneto vartotojų (beveik 10 proc. daugiau negu šių metų rugpjūtį).
„Prieš metus buvome vienuolikti, šį mėnesį – jau penkti, o iki metų pabaigos planuojame dar labiau nustebinti“, – komentavo Balsas.lt rinkodaros vadovė Dovilė Ramoškaitė. Ji pridūrė, kad net ir šių metų vasarą, kai daugumos portalų lankomumas krito ir bendras interneto vartojimas buvo sumažėjęs, Balsas.lt augo. „Mūsų skaitytojams patinka kokybiškas ir aktualus Balsas.lt turinys, o mes jį nuolat plečiame, atsižvelgdami į lankytojų pasiūlymus. Be to, nuolat tobuliname naujienų pateikimo formą, analizuojame lankytojų įpročius naudodamiesi specialiomis metodikomis ir tam skirtomis programomis, kad niekas neliktų nepastebėta. Tad Balsas.lt kilimas reitinguose – ne siurprizas, o nuoseklių veiksmų rezultatas“, – teigė D.Ramoškaitė.
Gemius Adience duomenimis, bendras Lietuvos interneto vartotojų skaičius šių metų rugpjūčio mėnesį buvo 4 proc. didesnis negu šių metų rugpjūtį.
Naujienų portalas Balsas.lt veikia nuo 2007 m. pradžios. Jis priklauso didžiausiai lietuviškų interneto portalų grupei Epasas.lt, jungiančiai 25 interneto svetaines. Grupės portalai šių metų rugsėjį pasiekė 61,84 proc. Lietuvos interneto auditorijos. Artimiausi konkurentai Delfi.lt ir One.lt rugsėjį pasiekė atitinkamai 57,11 proc. ir 50,58 proc. Lietuvos interneto vartotojų.