• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Senesnių ir techniškai netvarkingų automobilių savininkai turėtų suklusti. Netrukus dūminantys automobiliai galės būti stabdomi ne tik policijos, bet ir aplinkosaugininkų. O jie galės ir panaikinti galiojančią techninę apžiūrą.

Senesnių ir techniškai netvarkingų automobilių savininkai turėtų suklusti. Netrukus dūminantys automobiliai galės būti stabdomi ne tik policijos, bet ir aplinkosaugininkų. O jie galės ir panaikinti galiojančią techninę apžiūrą.

REKLAMA

Vyriausybė pritarė Saugaus eismo automobilių keliais ir Aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės įstatymų pakeitimams, kurie padės sustiprinti transporto priemonių taršos kontrolę kelyje, sumažinti neigiamą kelių transporto poveikį aplinkai ir sveikatai. Numatoma, kad minėti pakeitimai įsigalios 2024 m. sausio 1 d.

Įsigaliojus minėtų įstatymų pakeitimams Aplinkos apsaugos departamento ir Lietuvos transporto saugos administracijos pareigūnams bus suteikti papildomi įgaliojimai riboti taršos reikalavimų neatitinkančių lengvųjų automobilių, autobusų, krovininių automobilių (M1, M2, M3, N1, N2, N3 klasių) dalyvavimą eisme.

Pakeitus Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, bus sudarytos teisinės sąlygos Lietuvos transporto saugos administracijai į sąrašą trūkumų, kuriuos nustačius panaikinamas privalomosios techninės apžiūros dokumentų galiojimas, įrašyti ir transporto priemonių taršos reikalavimų pažeidimus.

REKLAMA
REKLAMA

Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai turės teisę savarankiškai, nedalyvaujant Aplinkos apsaugos agentūros specialistams ir policijos pareigūnams,  stabdyti keliuose nurodytų klasių transporto priemones ir tikrinti, ar į aplinką išmetamų teršalų kiekiai ir kiti taršos parametrai atitinka reikalavimus, o, kai neatitinka, panaikinti privalomosios techninės apžiūros dokumentų galiojimą dabar galiojančia Lietuvos transporto saugos administracijos nustatyta tvarka.

REKLAMA

Lietuvos transporto saugos administracijos pareigūnai galės papildomai stabdyti M1 ir N1 klasių (lengvąsias keleivines ir lengvąsias krovinines) transporto priemones, tikrinti jų į aplinką išmetamų teršalų atitiktį reikalavimams ir, kai neatitinka, panaikinti privalomosios techninės apžiūros dokumentų galiojimą.

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ duomenimis, 2022 m. apie 50 proc. kelių transporto priemonių iš pirmo karto nepraėjo privalomosios techninės apžiūros.

Apie 10 proc. iš apžiūrai pateiktų 777,3 tūkst M1 ir N1 klasių transporto priemonių nepraėjo techninės apžiūros iš pirmo karto dėl taršos reikalavimų neatitikimo – nustatytas per didelis dūmingumas ar anglies monoksido kiekis, ekploatacinių skysčių nuotėkis. Tai reiškia, kad 2022 m. galimai viešajame eisme dalyvavo apie 78 tūkst. taršos reikalavimų neatitinkančių transporto priemonių.

Debilizmui ir absurdu nera ribu salia gyvena aplinkosaugininkas senai nesutariam galiu garantuoti vos ysigalios sita nesamone iškart pasirūpins man pakiaulint p.s. sutikit teise ir gydytojams nusiciaudejai ir atima sveikatos pazymejima
Mąstantis apie kuro kokybė.
Mąstantis apie kuro kokybė.
Per įvairias telelaidas stebiu kitų šalių transporto "duminguma", bet niekur technika( tiek sena tiek nauja) tiek nedumija. Kyla klausymas, kokia pas mus naudojamo kuro kokybė?
Neatmetu sąmokslo kad kuras yra specialiai gaminamas blogos kokybės m, kad greičiau būtų pereinama prie elektromobilių.
O nesustojus, puls vytis? Su mėlynais švyturėliais? Ir paskui "ežį" po ratais išridens?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų