REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektromobiliai dažnai vadinami ateities transportu. Tačiau pagal tai, kaip greitai šių automobilių daugėja tiek Lietuvos, tiek užsienio gatvėse, galima elektromobilius vadinti nebe ateities, o dabarties transportu. Vienas jų – atnaujintas „Hyundai Kona“, kurį išbandė laidos „Autopilotas“ apžvalgininkas Gintenis Dauparas.

Elektromobiliai dažnai vadinami ateities transportu. Tačiau pagal tai, kaip greitai šių automobilių daugėja tiek Lietuvos, tiek užsienio gatvėse, galima elektromobilius vadinti nebe ateities, o dabarties transportu. Vienas jų – atnaujintas „Hyundai Kona“, kurį išbandė laidos „Autopilotas“ apžvalgininkas Gintenis Dauparas.

REKLAMA

Šiuo metu naujų ir elektra varomų „Hyundai Kona“ kainos svyruoja nuo 32 iki 47 tūkstančių eurų. Mokėdami 32 tūkstančius gautumėte automobilį su mažesne, 39 kilovatvalandžių baterija, kuri pasak gamintojo gali nuvažiuoti nuo 300 iki 435 kilometrų.

Jeigu būsite pasiruošę investuoti 47 tūkstančius eurų, gautumėte komplektaciją, kurioje bus didesnis nei 10 colių multimedijos ekranas, navigacijos sistema, „Premium“ garso sistema, elektra valdomos sėdynės, projekcinis ekranas vairuotojui, daugybė saugumo sistemų ir nuotolinis automobilio šildymo, įkrovimo, užrakto bei kitų sistemų valdymas. Už šią kainą taip pat gautumėte didesnę 64 kilovatvalandžių bateriją, kuri teoriškai gali nuvežti nuo 484 iki 660 kilometrų.

39 kilovatvalandžių bateriją turinti „Kona“ yra apdovanota 136 arklio galiomis ir iki 100 km/h įsibėgėja per 9,9 sekundes. Maksimalus šio automobilio greitis – 155 km/h. Galingesnė „Kona“ versija su 64 kilovatvalandžių baterija savyje slepia 204 arklio galias ir iki 100 km/h įsibėgėja šiek tiek greičiau – per 7,9 sekundes. Maksimalus greitis – 167 km/h.

„Hyundai Kona“ nuo pat gamybos pradžios nebuvo pats komfortiškiausias elektromobilis. Lyginant su pagrindiniais konkurentais, „Kona“ išties važiuoja kiečiau bei turi prastesnę garso izoliaciją. Valdymo savybės taip pat nekelia pozityvo. Jeigu vairuojant neatnaujintą modelį atrodė, kad galinė važiuoklės dalis yra pasimetusi ir kelyje nežino kaip elgtis – atnaujinus to neliko. Tačiau užtikrintumo kelyje ar sportiškumo taip pat neatsirado.

Jeigu nuspręstumėte įsigyti „Kona“ su didesne 64 kilovatvalandžių baterija, atvažiavus į 50 kilovatų greito pakrovimo stotelę, automobilis nuo 10 iki 80 procentų pasikrautų maždaug per valandą. 39 kilovatvalandžių modelis tiek pat procentų pasikraus per mažiau, nei 50 minučių.

Atnaujintas „Kona“ modelis jokių drastiškų pasikeitimų neturi. O kaip ir visi automobiliai, šis neabejotinai turi tiek savų trūkumų, tiek savų pliusų. Tačiau „Kona“ – vieną geriausių nuvažiuojamo atstumo ir kainos santykių turintis elektromobilis.

Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite vaizdo įraše, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų