Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Norėčiau pasidalinti savo istorija apie nekokybiškus batus ir nueitą kelia, kad susigrąžinčiau pinigus. 2014-11-08 „Batų išparduotuvėje“ (kaip vėliau sužinojau – „Žygio batų“ batų išparduotuvėje) esančioje Šiauliuose, PC Bruklinas įsigijau moteriškus žieminius ilgaaulius batus „Rieker“ firmos, kurių kaina 299,99 Lt. Šie batai buvo su 90 dienų garantija gamykliniam brokui. Pardavėja, kuri man pardavė batus, kaip visąlaik batų parduotuvėse, pasiūlė įsigyti priežiūros priemonę – impregnatorių. Kadangi tos pačios firmos impregnatorių (tik kitos spalvos pakuotė) turėjau namuose, priemonės atsisakiau.

REKLAMA

Norėdama batus pradėti nešioti, pagal visas instrukcijas šiuos batus impregnavau. Pavaikščiojus lauke porą dienų, pastebėjau, kad susiraukšlėjo vieno bato aulas. Akivaizdžiai batai tapo nevienodos išvaizdos. Tad 2014-11-23 dieną juos nunešiau atgal į parduotuvę ir parašiau pretenziją dėl šio defekto ir paprašiau grąžinti pinigus. Pardavėjos informavo, kad pretenzija bus apsvarstyta ir man praneš, ką nuspręs valdžia. Po kelių dienų, man paskambino parduotuvės vedėja ir paprašė atvykti į parduotuvę pasišnekėti bei su savim turėti savo impregnatorių. Kadangi iš jų parduotuvės impregnatoriaus nepirkau, tai ji norėjo maniškį testuoti ant kitų batų. Nuvykau į parduotuvę kartu su savo vyru (neteisėtu, dar kitaip pavadinus – sugyventiniu).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų