REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
171
„Lidl“ atidarymas (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK) kreipėsi į Tarptautinį olimpinį komitetą (TOK) dėl Arvydo Sabonio dalyvavimo prekybos tinklo „Lidl“ reklaminėje kampanijoje. 40-oji Olimpinės chartijos taisyklė draudžia olimpinių žaidynių dalyvių, trenerių ar kitų oficialių asmenų atvaizdo naudojimą ne olimpinių partnerių reklaminėse kampanijose žaidynių metu. Draudimas prasideda devynias dienas prieš žaidynių atidarymo ceremoniją, t.y. liepos 27 d. ir baigiasi praėjus trims dienoms po žaidynių uždarymo – rugpjūčio 24 d.

Lietuvos tautinis olimpinis komitetas (LTOK) kreipėsi į Tarptautinį olimpinį komitetą (TOK) dėl Arvydo Sabonio dalyvavimo prekybos tinklo „Lidl“ reklaminėje kampanijoje. 40-oji Olimpinės chartijos taisyklė draudžia olimpinių žaidynių dalyvių, trenerių ar kitų oficialių asmenų atvaizdo naudojimą ne olimpinių partnerių reklaminėse kampanijose žaidynių metu. Draudimas prasideda devynias dienas prieš žaidynių atidarymo ceremoniją, t.y. liepos 27 d. ir baigiasi praėjus trims dienoms po žaidynių uždarymo – rugpjūčio 24 d.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Arvydas Sabonis į Rio de Žaneirą vyks kaip akredituotas oficialus asmuo. Kompanija „Lidl“ nėra nei Tarptautinio olimpinio komiteto, nei LTOK rėmėja, todėl reklaminei kampanijai, kurioje dalyvauja olimpinis čempionas ir Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas, gali būti taikomas reikalavimas stabdyti komunikaciją nurodytu laikotarpiu.

„Aptarėme šį klausimą su Lietuvos krepšinio federacijos prezidentu ir paprašėme oficialios Tarptautinio olimpinio komiteto pozicijos. Gavę raštišką atsakymą žinosime, ar „Lidl“ prekybos tinklo reklaminei kampanijai gali būti taikomas Olimpinės chartijos keturiasdešimtosios taisyklės apribojimas“, – teigė LTOK prezidentė Daina Gudzinevičiūtė.

Olimpinėje chartijoje 40-osios taisyklės draudimas buvo įrašytas siekiant riboti olimpinių žaidynių komercializaciją ir apsaugoti olimpinius rėmėjus. Apie 90% Tarptautinio olimpinio komiteto lėšų, gaunamų iš olimpinių partnerių ir uždirbamų iš žaidynių transliacijų, grįžta į sportą – biudžetas yra paskirstomas nacionaliniams olimpiniams komitetams, tarptautinėms sporto federacijoms, vykdomos švietimo ir sportininkų rėmimo programos. Tai reiškia, kad kiekvieną dieną iš TOK sportininkus ir sporto organizacijas visame pasaulyje pasiekia 3,25 milijonai JAV dolerių.

Atsižvelgdamas į sportininkų interesus Tarptautinis olimpinis komitetas 2015 m. sušvelnino 40-ąją taisyklę, suteikdamas galimybę ne olimpiniams partneriams tęsti savo reklamines kampanijas žaidynių metu, kuriose dalyvauja sportininkai ar kiti oficialūs, žaidynėms akredituoti asmenys, tačiau šios kampanijos turi būti iš anksto suderintos su TOK arba šalyje veikiančiu nacionaliniu olimpiniu komitetu. Reklamose negali būti asociacijų su olimpinėmis žaidynėmis, jose taip pat negali būti vaizduojami olimpiniai simboliai. Kreiptis dėl leidimo reklaminei kampanijai gali tiek ją įgyvendinanti įmonė, tiek su rėmėju dirbantis sportininkas. TOK arba nacionaliniai olimpiniai komitetai sprendimą priima atsižvelgdami į esamų tarptautinių ir nacionalinių rėmėjų interesus.

Iki šiol LTOK nėra gavęs oficialių prašymų leisti olimpinių žaidynių metu tęsti reklamines kampanijas, kuriose dalyvauja olimpinės rinktinės kandidatai ar kiti oficialūs Lietuvos delegacijos asmenys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų