REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rugpjūčio 18 d. bendrovė „Perlas Energija“ paskelbė, kad stabdo veiklą. Ji elektrą klientams tieks iki rugpjūčio 31 d., naują tiekėją klientai turi pasirinkti iki rugpjūčio 28 d.  Bendrovė veiks tol, kol išparduos turtą, išmokės kompensacijas klientams, atsiskaitys su kreditoriais ir partneriais. Bendrovės akcininkai negaus jokio „Perlas Energija“ turto ir uždarbio įmonę uždarius.

Rugpjūčio 18 d. bendrovė „Perlas Energija“ paskelbė, kad stabdo veiklą. Ji elektrą klientams tieks iki rugpjūčio 31 d., naują tiekėją klientai turi pasirinkti iki rugpjūčio 28 d.  Bendrovė veiks tol, kol išparduos turtą, išmokės kompensacijas klientams, atsiskaitys su kreditoriais ir partneriais. Bendrovės akcininkai negaus jokio „Perlas Energija“ turto ir uždarbio įmonę uždarius.

REKLAMA

„Perlas Energija“  vadovas Vilius Juraitis sakė, kad buvo priimtas sudėtingas sprendimas – stabdyti įmonės veiklą.

„Elektrą klientams tieksime iki rugpjūčio 31 d. Šiuo metu dėsime visas pastangas, kad vartotojai, kurie yra pas mus likę pasirinktų tiekėją iki rugpjūčio 28 d. Bendrovė veiks kol išparduos turtą, atsiskaitys su kreditoriais, kompensuos klientams nuostolius. Bendrovės akcininkai negaus jokio turto, kuris liks po atsiskaitymų.

Klientams siūlome kreiptis į partnerius, kurie turi infrastruktūrą ir pasirašyti fizines sutartis. Jeigu po atsiskaitymų su kreditoriais ir klientais dar liks lėšų, tuos pinigus skirsime vienai iš organizacijų, kuri remia Ukrainą“, – pasakojo įmonės vadovas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, trys priežastys lėmė, kad įmonės veikla stabdoma.

„Praradome ir klientų ir institucijų pasitikėjimą. Esami klientai nutraukinėja sutartis. Tokių klientų turime apie 20 tūkst. Akivaizdu, kad jeigu  toks tempas išsilaikys, mes nebegalėsime tiekti paslaugos likusiems klientams, nes jų liks per mažai. Kreditoriai, prieš tai finansavę mūsų veiklą dabar tai daryti atsisako dėl prieš tai išvardintų priežasčių.

REKLAMA

Veiklą stabdydami šiandien, galime užtikrinti, kad klientai nukentės mažiausiai. Kitaip tariant jeigu bandytume rizikuoti tęsdami veiklą labai didelė tikimybė, kad atsidurtume situacijoje, kai nebegalėtume su niekuo atsiskaityti“, – komentavo V. Juraitis.

Anot jo, klientams bus kompensuojamas kainos skirtumas.

„Jeigu šiuo metu klientas turi sutartį su galiojančia kainos data iki šių metų pabaigos ir jeigu vartotojas iki rugpjūčio 28 d. pasirašys sutartį, kurioje galutinė elektros kaina po kompensavimo bus didesnė nei pas mus. Mes kompensuosime vartotojui tą skirtumą. Jeigu pas mus buvo 0,24 euro, o kitus bus 0,25 euro. Kompensuosime tą 1 cento skirtumą.

REKLAMA
REKLAMA

Kalbamės su kitais nepriklausomais tiekėjais ir ieškome būdų, kaip mūsų tiekėjai fiziniuose taškuose galėtų pasirašyti sutartis pas juos. Daliai klientų tai yra labai svarbu“, – pažymėjo įmonės vadovas.

Pasak V. Juraičio, tam kad visuomenei nekiltų klausimų, įmonės rezultatai bus audituojami ir pateikti viešai.

„Pirmojo ir antrojo elektros liberalizavimo etapų klientams komunikuosime, kad iki rugpjūčio 28 d. jie pasirašytų sutartis su kitais tiekėjais. Klientams nereikia su mūsų įmone nutraukti sutarčių, užtenka pasirašyti naują sutartį su kitu tiekėjų. Sutartis su mumis bus automatiškai nutraukta.

Trečiojo elektros liberalizavimo klientai yra šiek tiek kitokioje situacijoje. Jie irgi gali rinktis nepriklausomą tiekėją iki rugpjūčio 28 d., pasirašyti sutarti arba nieko nedaryti. Tada jiems elektrą nuo rugsėjo mėnesio jiems tieks visuomeninis tiekėjas“, – sakė įmonės vadovas.

Jo teigimu, įmonės turtas siekia apie 15 mln. eurų.

„Finansiniai įsipareigojimai siekia gerokai virš 14 mln. eurų“, – skaičiavo V. Juraitis.

Parduodu bilietus ir pardavinėjo. Kokio B lizt ,kur nenusimanai. GUOBŠUMAS-frajerius pražudo !
Gal išvis reikėtų baigti tuos visus loterijų reikalus. VISUS.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų