Šiemet televizijos reklamos mastas beveik nesikeitė ir ūgtelėjo vos 0,01 proc. Nežymiam augimui įtakos turėjo televizijos kanalo „RTR Planeta“, kuris pradėtas matuoti nuo 2013 metų kovo mėnesio, apimtys. Be šio kanalo duomenų, televizijos reklamos laikas sumažėjo 1,3 proc. Iš viso per tris 2013 metų mėnesius televizijoje buvo transliuota 280 tūkst. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos mastas, palyginti 2013 ir 2012 sausio–kovo mėnesių duomenis, krito 6,5 proc. Laikraščiuose reklamos plotas mažėjo 7,3 proc., žurnaluose – 4,8 proc. Iš viso laikraščiuose buvo išspausdinta 3,33 mln., žurnaluose – 1,44 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.
Radijo stotys per pirmąjį ketvirtį transliavo 1,41 mln. sekundžių reklamos, tai yra 36 proc. daugiau nei pernai analogišku laikotarpiu. Augimui įtakos turėjo šių metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per 2013 ir 2012 sausį–kovą, radijo reklamos laikas išaugo 22,9 proc.
Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ per pirmuosius tris šių metų mėnesius užfiksavo 11,7 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį–kovą. Šiemet Evaliant™ sistema užfiksavo 991 tūkst. reklamos vienetų (occurrencies).
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio–kovo mėnesių duomenis, krito 24,5%.
Lauko vaizdo reklamos ekranuose buvo transliuota 893 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginti su 2012 metų pirmaisiais trimis mėnesiais, lauko vaizdo reklamos apimtis sekundėmis krito 27,2 proc.
Per 2013 metų sausio–kovo mėnesius ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 13,7 tūkstančių reklaminių lipdukų. Palyginti su praėjusiais metais, šis rodiklis krito 2,4 proc.
Vidaus TV reklamos kiekis, palyginti 2013 ir 2012 metų sausio–kovo mėnesių duomenis, mažėjo 0,7 proc. Kino reklamos apimtys per pirmuosius tris šių metų mėnesius krito 25,2 proc. Iš viso per šį laikotarpį buvo parodyta 44 tūkst. reklaminių klipų.
Pirmąjį šių metų ketvirtį didžiausių reklamuotojų trejetukas nesikeitė – „Tele2“, „Studio Moderna“ bei „Procter& Gamble“. Vertinant pagal produktų grupes, daugiausia reklamos generavo prekybos tinklai, mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės ir telefonai. Didžiausias pokytis, palygin isu praėjusiais metais, yra mobiliųjų kortelių segmente. Pernai tuo pačiu laikotarpiu jos buvo dešimtoje vietoje, o šiemet pakilo į antrąją.