Kompanijos „Google“, „Apple“ ir „Facebook“ šiemet pripažinti populiariausiais darbdaviais tarp jaunųjų amerikiečių. Apie tai liudija bendrovės „Universum“ atlikto tyrimo duomenys, skelbia laikraštis „The Wall Street Journal“.
„Google“ kompanijoje norėtų dirbti 20 proc. kompanijos apklaustų jaunų JAV darbuotojų, turinčių nuo vienerių iki aštuonerių metų darbo patirties.
Analogiškos apklausos, atliktos tarp studentų 2011 m. vasarį, rezultatai buvo panašūs.
Palyginti su apklausa, atlikta prieš metus, pastebimas stipriai sumažėjęs susidomėjimas darbu finansinėse organizacijose. Geriausius rodiklius pademonstravo bankas „JPMorgan“, kuriam teko tenkintis 41-ąja vieta. O štai naftos ir dujų kompanijų populiarumas padidėjo.
Tuo tarpu „Google“ išliko lydere, ir perspektyviausių tarp respondentų struktūrų trejetas nepakito.
Į kompanijų, populiariausių tarp jaunųjų specialistų, dešimtuką šįkart taip pat pateko kompanijos „Walt Disney“, „Amazon“, „Microsoft“ ir „Sony“.