REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ilgai daugybės automobilių mėgėjų laukta „Alfa Romeo Giulia“ pasirodė 2015-aisiais, o pernai italai į dienos šviesą paleido atnaujintą automobilio modelį. Prie automobilio vairo sėdo ilgai nusivylimą juo jautęs laidos „Autopilotas“ apžvalgininkas Vytenis Kudarauskas.

Ilgai daugybės automobilių mėgėjų laukta „Alfa Romeo Giulia“ pasirodė 2015-aisiais, o pernai italai į dienos šviesą paleido atnaujintą automobilio modelį. Prie automobilio vairo sėdo ilgai nusivylimą juo jautęs laidos „Autopilotas“ apžvalgininkas Vytenis Kudarauskas.

REKLAMA

Išoriškai atnaujinta „Giulia“ nepasikeitė. Automobilis išlaikė savo apvalias ir grakščias formas. Išskirtinis dizaino bruožas – tradicinės trikampio formos radiatoriaus grotelės, bet daugiau jokių ryškių elementų automobilis neturi. „Giulia“ yra ne šiandien populiarių aštrių, modernių, bet klasikinių formų sedanas.

Po Vytenio išbandyto automobilio dangčiu sukasi tik dviejų litrų darbinio tūrio turbo benzininis variklis su 200 arklio galių, kas yra silpniausia benzininė versija, tačiau maloniai stebina variklio aštrumas ir dinamika. Automobilis įsibėgėja greitai ir užtikrintai. Variklio galia perduodama į galinius ratus ir tai daroma per aštuonių pavarų automatinę greičių dėžę. Tokia kombinacija nuo 0 iki 100 km/val. „Giulia“ leidžia įsibėgėti per 6.6 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA

Puikų pojūtį perteikia ir vairo mechanizmas. Ne per daug standus, todėl vairą sukti nesunku, bet ir ne per lengvas, todėl puikiai juntamas priekinių ratų pasukimo kampas, lengva greitai ir tiksliai keisti važiavimo kryptį. „Giulia“ staigi ir į vairuotojo komandas reaguoja iš karto, o važiuoklė užtikrina stabilumą, todėl bet koks manevras atliekamas be jokio delsimo ir užtikrintai.

REKLAMA

Laidos apžvalgininkas Vytenis komplimentų negailėjo automobilio vairuotojo pozicijai: „Priekinis stiklas labai arti, sėdėjimo pozicija labai žemai, patogi vairo pozicija. Kai tu atsisėdi ir įsitaisai, jautiesi ne kaip vidutinės klasės sedane, bet kaip sportiškame dviejų durų kupė.“

„Giulia“ viduje nėra milžiniškų lietimui jautrių ekranų, prietaisų skydelis taip pat ne skaitmeninis. Pagrindinė atnaujinto modelio naujiena – centrinėje konsolėje esantis 8,8 colio skersmens lietimui jautrus ekranas bei atnaujinta programinė įranga. Kitos naujienos – beveik nepastebimai atnaujintas vairas ir oda aptraukta pavarų perjungimo svirtis.

REKLAMA
REKLAMA

„Galėčiau išvardinti bent tris kitus pasirinkimus, kuriuos, vadovaujantis sveiku protu, būtų verčiau pasirinkti: trečios serijos „BMW“, „Audi A4“ ir C klasės „Mercedes-Benz“, bet aš nesirinkčiau nė vieno iš jų. Visus išvardintus automobilius esu išbandęs ir jie nepaliko tokio įspūdžio kaip „Giulia“, – savo finalines mintis apie automobilį dėstė Vytenis.

Visą automobilio apžvalgą žiūrėkite vaizdo reportaže, esančiame straipsnio pradžioje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų