• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sausakimšame Menų fabrike „Loftas“ penktadienio vakarą apdovanoti geriausi lietuviškų reklamų kūrėjai. Metų darbu paskelbtas reklamos agentūros „Milk“ projektas  „Skyrybos“, metų klientu – kompanija „Omnitel“, metų reklamos agentūra – „Milk“.

REKLAMA
REKLAMA

Nors renginio metu skelbta net 21 kategorija apdovanojimų, didžiojoje jų dalyje be jokios konkurencijos laurus skynė agentūros „Milk“ darbai.

REKLAMA

Paskelbus, kad agentūra tapo geriausia šiais metais, vienas „Milk“ atstovų, viešai dėkojo už visų darbuotojų indėlį ir šiek tiek išliejo apmaudą, kad kalbos sergėtojai riboja reklamos kūrėjų laisvę. Anot jo,  per praėjusį pusmetį teko patirti net tris smūgius. Iš pradžių kalbos specialistai pareiškė, kad vienoje jų reklamos agentūros kurtų kompanijų „Dabartizmas“, šis terminas nevartotinas ir turėtų būti keičiamas „dabartybe“. Antras jų pareiškimas buvo priekaištas, kad žodis „reiškia“ taip pat netinkamas naudoti reklamoje. Trečias – reklamoje turėtų nelikti ir žodžio kelnių  „klynas“.

REKLAMA
REKLAMA

„Neleisti reklamose naudoti šnekamojoje kalboje vartojamų žodžių beveik tas pats, kaip Dailininkų sąjungai pareiškti, kad mėlyna spalva dailėje nebeturėtų būti naudojama“, - sakė „Milk“ atstovas. Tai, anot reklamos specialisto, žudo kūrėjo kūrybiškumą.

Nepaisant to, agentūros darbai ceremonijos metu kaip geriausi skelbti net po kelis kartus toje pačioje kategorijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renginys, kurį vedė aktorius Dainius Kazlauskas,  pradėtas gana įspūdingai. „Lofte“ grojusi muzika pritilo ir sceną dengusios ilgos užuolaidos pakilo skambant grėsmingam gaudesiui.

Adrenalinas 2011 apdovanojimai (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Adrenalinas 2011 apdovanojimai, Dainius Kazlauskas  (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

REKLAMA

Raudonoje prožektorių šviesoje išdygęs žymus aktorius  prieš pristatydamas festivalio komisijos narius dar spėjo pajuokauti, kad šio vakaro vedėjo titulą „nukonkuravo“ nuo kitų dažnų renginių vedėjų, tokių kaip Vytautas Šapranauskas ar Vytautas Rumšas jaunesnysis.

Festivalio metu trumpą prakalbą tarė ir „Adrenalinas 2011" komisijos narys Carl Le Blond, kuris taip pat nepraleido progos pašmaikštauti, pasakydamas, kad naktį prieš renginį sugebėjo prarasti du dalykus: savo mobilųjį telefoną ir balsą.

REKLAMA

Adrenalinas 2011 apdovanojimai (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Adrenalinas 2011 apdovanojimai, Carl Le Blond  (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

Iš tiesų kiek prikimęs svečias iš Maskvos džiaugėsi, kad buvo pakviestas būti festivalio komisijos nariu ir teigė, kad šiais laikais reklamoje nebėra svarbus šalies dydis. Ir maža šalis gali pasiekti daug. Kaip pavyzdį C. Le Blond pateikė Rumuniją, kurios viena reklamos agentūrų šiemet „Kanų liūtuose“ tiesioginės reklamos ir pardavimų skatinimo kategorijose sugebėjo laimėti  „Grand Prix“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

To svečias linkėjo pasiekti ir vylėsi, kad tai padaryti tikrai gali pavykti ir kuriems nors iš lietuviškų reklamų kūrėjų kitais metais.

Renginio metu skelbta daugiau kaip tuzinas skirtingų kategorijų, kurios dar išskirstytos į bronzos, sidabro ir aukso apdovanojimus. Laimėjusieji auksą, arba tiksliau aukso strėlę, ją gavo iš scenoje įrengtų ledo kubų.

REKLAMA

Adrenalinas 2011 apdovanojimai (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)Adrenalinas 2011 apdovanojimai, ledo kubuose užšaldytos aukso strėlės (nuotr. Fotodiena.lt/Dmitrijaus Radlinsko)

Juos šių skulptūrų kūrėjas skaldė elektriniu pjūklu ir kapojo kirvuku tam, kad viduje užšaldyta strėlė būtų atiduota ją užsitarnavusiems nominantams. Tiesa, nors festivalyje skelbta daugybė reklamos darbų kategorijų, dalis jų susilaukė vos vieno pretendento, o dar didesnė dalis kategorijų, nors ir išskirstytos į bronzą, sidabrą ir auksą, dažnai neturėjo nugalėtojų. Kitas kiek nustebinęs organizatorių sprendimas – skelbti po keletą tos pačios kategorijos (pavyzdžiui, bronzos ar sidabro) laimėtojų.

REKLAMA

„Adrenalinas 2011“ aukso strėlės:

Geriausia išorinė reklama – Milk „Skyrybos“

Interaktyvi reklama (baneriai) – auksas neskirtas

Internetinė svetainė – nugalėtojų išvis nebuvo

Internetinės kompanijos – Adell Taivas Ogilvy „Lakštingalos sugrįžta“

Socialiniai tinklai – auksas neskirtas

Radijo reklama – auksas neskirtas

Pavienė socialinė reklama – auksas neskirtas

Socialinės reklamos – auksas neskirtas

Dizainas – Milk „Imkit mane“

Produktų reklama spaudoje – Love age „Viščiukas“

Paslaugų reklama spaudoje – auksas neskirtas

Produktų reklama TV – auksas neskirtas

Paslaugų reklama TV – Milk „Su šventėm“

Netradiciniai reklamos sprendimai – auksas neskirtas

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų