Į Lietuvą atėjęs prekybos tinklas „Lidl“ paaštrino konkurenciją ne tik tarp prekybos tinklų, bet ir tarp pačių gamintojų. Pasak jų, pažadai atverti ne tik savas parduotuves, bet ir užsienio rinkas lietuviškiems produktams, liko tik pažadais. Tuo tarpu „Lidl“ tikina, kad lietuviškų gaminių jų parduotuvėse daugėja.

„Lidl“ parduotuvės (nuotr. Organizatorių)

„Lidl“ parduotuvės (nuotr. Organizatorių)

Atėjus į Lietuvą „Lidl“ buvo kalbama apie glaudų Lietuvių gamintojų ir prekybos tinklo bendradarbiavimą, kuris atvertų duris ne tik į Lietuvoje esančius prekybos tinklus, bet ir kitose šalyse esančius. Vis dėlto vieni gamintojai naujienų portalui tv3.lt papasakojo, kad taip neįvyko. Maža to, atėjus „Lidl“ ir kiti prekybos tinklai pradėjo reikalauti mažesnių kainų. Dėl reikalaujamos mažos kainos kai kurių lietuviškų produktų „Lidl“ lentynose mažėja. Tiesa, nors gamintojus tai įstumia į didesnę konkurencinę kovą, vartotojai iš to gali ir išlošti. 

Pienininkai susidūrė su žemų kainų iššūkiu

„Vilkyškių pieninės“ generalinis direktorius Gintaras Bertašius neslepia, kad jų produkcijos „Lidle“ jau mažiau palyginus su pačia tinklo atėjimo pradžia. Pasak jo, lietuviškų pieno produktų šiame tinkle rasti bus vis sunkiau. Viena priežasčių – reikalaujama kaina.

REKLAMA

„Negali būti produktai bet kokia kaina parduodami, yra lūžio taškas, kada neapsimoka parduoti. Tarkime, „Lidle“ bus vis sunkiau surasti lietuviškų pieno produktų. Jų yra, bet nėra daug. Ir mes patys sumažinome, nes netenkina sąlygos, bet kituose tinkluose mes esame. Kiekvienas etapas turi savo dalykus, jei pasaulinėje rinkoje brangsta pienas, turime didesnę savikainą produktų tai negali aplenkti Lietuvos.

Taip, jie labai už mažą kainą nori įsigyti, kada mes negalime parduoti tokia maža kaina. Kas pakeičia lietuviškus perdirbėjus – mus bei kitus? Matyt, atsiranda, kas turi dideles gamybas: ar Lenkija, ar Vokietija ir, matyt, palyginamai nedidelius kiekius į Lietuvos „Lidlą“ gali dempinguoti. Kiek ilgai galės dempinguoti, šito atsakyti negaliu“, – tv3.lt pasakojo G. Bertašius.

Be to, „Vilkyškių pieninės“ generalinio direktoriaus teigimu, nors buvo norėta per „Lidl“ patekti į kitas rinkas, to padaryti nepavyko.

<a class='top500' href='/top500/gintaras-bertasius'><a class='top500' href='/top500/gintaras-bertasius'><a class='top500' href='/top500/gintaras-bertasius'><a class='top500' href='/top500/gintaras-bertasius'><a class='top500' href='/top500/gintaras-bertasius'>Gintaras Bertašius</a></a></a></a></a> (nuotr. Fotodiena.lt/Karolio Kavolėlio)

Gintaras Bertašius (nuotr. Fotodiena.lt/Karolio Kavolėlio)

„Noriu pasakyti tiesiai šviesiai, jie apgavo ir jie daug žadėjo, bet nieko nepadarė. Taip, daug žadėjo, nieko nepadarė, drąsiai galiu teigti. Į ne vieną šalį nepriėmė. Bandėme kalbėtis, derėtis, žadėjo, bet nieko nepadarė. Aiškių atsakymų nebuvo“, – teigė jis.

Jis prideda, kad nors ir jų įmonė didžiąją dalį (70 proc.) produktų eksportuoja ir Lietuvos rinka nėra didelė, bet ji išlieka labai svarbia. Štai „Rokiškio sūrio“ valdybos pirmininkas Dalius Trumpa sako, kad ir jiems neatsivėrė kitos rinkos, tačiau dėl kitos priežasties – patys neieškojo šios galimybės.

REKLAMA

„Turime savų rinkų, paklausa labai didelė, o pieno pasiūla Lietuvoje nedidelė, tai mums pieno tik užtenka vykdyti įsipareigojimus savo seniems klientams“, – nurodo jis.

D. Trumpa įžvelgė kitą problemą gamintojams – derybos pasunkėjo, kiekvienas prekybininkas nori prekę įsigyti už kuo mažesnę kainą. Tiesa, tai į naudą išeina vartotojams.

„Rokiškio sūris“ vadovas <a class='top500' href='/top500/dalius-trumpa'><a class='top500' href='/top500/dalius-trumpa'><a class='top500' href='/top500/dalius-trumpa'><a class='top500' href='/top500/dalius-trumpa'><a class='top500' href='/top500/dalius-trumpa'>Dalius Trumpa</a></a></a></a></a> (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

„Rokiškio sūris“ vadovas Dalius Trumpa (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

„Pokyčių rinkoje „Lidl“ atėjimas turėjo, nes padidėjo aktyvumas derantis su visais, tame tarpe ir „Lidl“, nes tarp jų konkurencija padidėjo ir noras turėti geresnę kainą. Mums gamintojams yra ne į naudą, kai tinklas nori pigiau nupirkti prekę, vartotojams į naudą“, – sakė jis.

Pašnekovas taip pat patikino, kad nesijaučia, jog jų prekės ženklas būtų mažiau perkamas dėl pasirodžiusios užsienio produkcijos, o ateityje, atsiradus daugiau žaliavinio pieno, svarstytų galimybę kreiptis į „Lidl“, jog savo produkciją parduotų ir kitoms šalims per šį tinklą.

Pirmiausia ragina atverti „Lidl“ parduotuves Lietuvoje

„Krekenavos agrofirma“ generalinis direktorius Linas Grikšas taip pat įvardija, kad nors ieškoma kur produkciją būtų galima eksportuoti, Lietuvos rinka itin svarbi. Kadangi nėra pakankamai lietuviškos žaliavos, šią tenka pirkti ir importuotis iš kitų Europos šalių, o po to eksportuoti. Visa tai paveikia produkcijos kainą.

„Dirbame tokiomis sąlygomis ir dėl to, kad Lietuvos rinka mums labai svarbi, norėtųsi, jei visi gyvename ir dirbame toje Lietuvoje, kad ir tų lietuviškų prekių pasirinkimas būtų pakankamai nemažas, o ne kad asortimente būtų 20 proc. ar mažiau“, – kalbėjo L. Grikšas.

REKLAMA

Šiuo metu prekybos tinkle „Lidl“ jų produkcijos dalis nedidelė. Apie plėtrą drąsiai kalbėti nesiimama, nes L. Grikšo teigimu, patekti ten nėra taip paprasta.

„Apie plėtrą labai sudėtinga kalbėti, net jaučiame priešingai, kad nori galbūt, kad mažėtų net. Šiandienai užtektų, kad Lietuvoje esančias parduotuves labiau atvertų ir bent vidutiniškai lietuviškų prekių būtų tiek, kiek kituose tinkluose. Tada jaustume, kad tie žodžiai virsta kažkokiu kūnu. Kaip gali atverti kitų šalių rinkas, jei pas juos nėra ir jie nepasitikrina labai daug gaminių. Rinkoje rasime pavienius atvejus, kad jie kažkokiam produktui atvėrė kitų šalių rinkas. Čia reikia pirmo žingsnio – pas save įsileisti“, – mano jis.

Pasak jo, kainos pasiūlomos konkurencingos, bet, galbūt, tinklas didesniais kiekiais užsiperka visam regionui iš kitos šalies. Taip jam apsimoka labiau.

„Jei šnekant apie mėsos gaminius, ar šviežios mėsos produktus, ten apie 90 proc. yra importinės prekės“, – teigė L. Grikšas.

Kaip ir D. Trumpa jis paminėjo, kad konkurencija tarp gamintojų tikrai padidėjo.

„Rinka Lietuvos gamintojams, kurie daug parduoda prekių Lietuvoje, atėjus „Lidl“ sumažėjo, nes jie atvežė daug atvežtinių prekių, o lietuviškų neįsileido, tai konkurencija tarp pačių gamintojų yra suintensyvėjusi“, – pridėjo jis.

Reikia pasiūlyti kokybišką bei išskirtinį produktą

Tačiau ne visuose sektoriuose jaučiama aštresnė konkurencija ar neįgyvendinti lūkesčiai. „Vilniaus duonos“ vadovas Gražvydas Jukna tv3.lt pasakoja, kad ženklių pokyčių duonos rinkoje po „Lidl“ atėjimo nebuvo. Išskyrus tai, kad suteikta galimybė parduoti savo produktus, jei jie pranašesni už kitus.

REKLAMA

Anot G. Juknos, iš gamintojų reikalaujami kokybiški produktai, tad ne kiekvienam ir pavyksta patekti į šią rinką.

„ „Lidl“ nustatė gamintojams aukštesnę kartelę nei paprastai ir tikrai ne kiekvienas gamintojas, kuris įsivaizduoja, kad turi gerą prekę paims į „Lidl“ ir veš prekes. Jie turi aiškius standartus, turi aiškias kokybines instrukcijas ir tam, kad su jais dirbti, pirmiausia turi atitikti daug techninių ir kokybinių parametrų. Jei suabsoliutinti, iš duonos gamintojų Lietuvoje, mažuma tai gali atitikti.

Ne vien kokybė svarbu, bet ir produkto išskirtinumas. Jie turi pakankamai siaurą asortimentą, tai nesulyginami dalykai su kitais asortimentais, o turėdamas siaurą asortimentą ieškai geriausio ir charakteringiausio“, – sako jis.

Jis prideda, kad vienintelis didesnis pokytis, kurį galima stebėti ir prie kurio prisidėjo „Lidl“, prekybininkų stambėjimas – mažųjų parduotuvėlių vis mažiau ir mažiau. Tačiau gamintojams, pasak G. Juknos, svarbiausia vartojimo mastai.

„Krautuvėlės, kurios buvo anksčiau ir jų buvo daug individualiuose namuose, šitas segmentas nyksta. Aš nesakau, kad tai yra blogai. Jei prisimintume, kaip ta prekyba atrodė prieš 15 metų ar tuos pačius 5 metus, tai turime naują standartą – sveikiau higieniškiau, tvarkingiau. Kažkuria prasme blogai, nes neliko prekybos vietų, bet iš kitos pusės gal geriau, nes dabartinė prekyba švaresnė, tvarkingesnė, maloniau apsipirkti.

Visgi svarbiausia, kiek vartotojų Lietuvoje. Ar tai vienas, ar du, ar keturi tinklai tai – rinkos dalykas, svarbiausia, kad būtų tų vartotojų, kurie tuos produktus perka ir valgo. Kur jie nusipirks tai konkurenciniai dalykai“, – mano jis.

REKLAMA

Didmeninės prekybos maisto produktais, gėrimais ir plataus vartojimo prekėmis bendrovė „Eugesta“ savo praeitų metų finansinėje ataskaitoje buvo nurodžiusi, kad pajamų smukimą lėmė „Lidl Lietuvos“ veikla Lietuvoje, perimant dalį plataus vartojimo prekių pirkėjų.

Tačiau dabar komercijos direktorius Aurimas Stabingis teigia, kad ilguoju laikotarpiu situacija keičiasi ir tereikia turėti kūrybinio potencialio judėti į priekį. Jis taip pat pabrėžia, kad svarbiausia – žmonių vartojimas. Jei kokio produkto bendras pardavimas augs, tai ir bendras vartojimas augs.

„Lidl“: lietuviškų prekių padaugėjo, rinkos atsivėrė

Štai pačio prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Agnė Dalia Gaižauskienė jau dabar lietuviškų prekių yra daug ir jų ateityje tik daugės.

„Jau prieš pradėdami prekybą mūsų šalyje, siekėme sukurti savo tiekėjų tinklą ir užmezgėme bendradarbiavimą su Lietuvos maisto pramonės įmonėmis bei vaisių ir daržovių augintojais. Šioje srityje nuosekliai dirbame ir toliau. Jeigu pernai birželį prekybos veiklą šalyje pradėjome nuolatiniame asortimente turėdami 20 proc. lietuviškos produkcijos, dabar jos kiekis siekia 24 proc. Planuojame nesustoti ir toliau palaipsniui plėsti Lietuviškos produkcijos asortimentą“, – komentuoja A. Gaižauskienė.

Ji taip pat prideda, kad bendradarbiaudami su vietiniais tiekėjais, kai kuriems iš jų jau atvėrė kelią ir į kitas šalis.

„Mums svarbu, kad gamintojai būtų pasirengę įgyvendinti mūsų taikomus kokybės standartus, užtikrinti pakankamą produkcijos kiekį bei tobulėti drauge. Nemažai Lietuvos maisto produktų gamintojų netrukus po bendradarbiavimo pradžios tapo mūsų partneriais ir tarptautiniu mastu. Tai „Varėnos pienelis“, „Mantinga“, „Norvelita“, „Vičiūnai“ bei kitos žinomos įmonės“, – sako „Lidl Lietuva“ atstovė.

REKLAMA

Ji taip pat pabrėžia, kad parduodant prekes lieka svarbu ne tik kokybė, bet ir kaina.

„Liekame ištikimi pagrindiniams savo veiklos principams – būti Lietuvos kainų lyderiu bei sudaryti pirkėjams galimybę apsipirkti patogiai ir greitai. Todėl siūlome būtiniausių prekių asortimentą ir palengviname apsipirkimą atsižvelgę į klientų poreikius. Vienas iš jų – geriausias kainos ir kokybės santykis. Tad siūlome šį kriterijų atitinkančių prekių iš patikimų gamintojų ir prekiaujame autentiškais produktais iš gastronominėmis tradicijomis garsėjančių šalių“, – pamini komunikacijos vadovė.

lietuvis
2017-08-23 11:21:13
Pajuto mūsų t.y.Lietuvos ponai ką reiškia kitas pašalinis konkurentas,kuris jau žino ką konkurencija. Sveikiname LIDL del tokios griežtos pizicijos ir kartu palaikome!
Atsakyti
Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!
Guliveris 2017-09-01 00:43:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pyd....pastovekit Suvalkuose ir paziurekit kiek LT pienoveziu vaziuoja i PL.visiskas pliuralizmas paskandintas kaimyno siezelkoi.Apie koki LT piena snekat!!!atsipeipeliokit:-)))As ytariu pagelbes Koreja ties centru(Kaunu)uzteks apsivalyt i 4 puses ir bus tvarka.mirusiu turtas nacionalizuojamas,o gryze ras svara,tvarka be svogeriu ar gimyniu.super duper   ATSAKYTI
Guliveris daug saliu:-) 2017-09-01 00:25:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Uzknysot...cia Lietuva...sparas,fres market.Bankrot.O PL Lidl,Berdonka,Grosek,Tesko,Spar ir t.tten rojus LT gyventojam ir skyýyle biudzete seimo prievolem
:-):-):-)   ATSAKYTI
Juras 2017-08-27 21:57:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Atkreipkit demesi i lietuviskus jogurtus,apart krakmolo ir skonio stiprikliu ten nieko daugiau nerasit.Aciu Lidl.Perku tikra ir naturalu jogurta be krakmolo.Dziaugiuosi,kad per snapa gavo nesaziningi lietuviski gamintojai.Piena superka pigiau uz vandeni ir dar drista aiskinti.Slykstukai.   ATSAKYTI
Vaidas J. 2017-08-29 15:53:20
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Nėra taip kaip atrodo iš šonokart...Jurai, jeigu manai, kad pienas yra pigesnis ūž vandenį tai siūlau sukurti įmonę ir tiekti pieną pigiai visiems norintiems.   
Lidl ir lenkijos kainu gerbejas 2017-08-26 07:14:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ha ha ha nafik gerai lidl apgavo taip jiem ir reikia    ATSAKYTI
nvm 2017-08-25 20:04:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Aha, tegul verkia Vilkyškės ir panašūs lupikautojai. Po kiek perka pieną? 10 centų už litrą, o kai kažkur pakyla pieno kainos, ką daro jie? Moka tuos pačius grašius ir rėkia, kad pagal Pasaulines kainas eitų į minusą???????   ATSAKYTI
PS 2017-08-24 23:03:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
BERTASIAUS ATLYGINIMAS per men. apie 45 000 Eur. ir dar PARAZITAS VERKSLENA kad mazai jam moka PD....   ATSAKYTI
Pranas 2017-08-24 23:00:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Visi PIENININKAI AFERISTAI tik ir nori prastumt kuo brangiau, paklauskit ukininku kiek jiems pakele kaina uz piena 0,02 eur. centu, o Bertasius aferistas nori susikrauti milijonus... PARAZITAI LIETUVOS...    ATSAKYTI
, 2017-08-23 20:26:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kaip zmonems neatsibosta sita amzina tapusia migla Lietuvoje, vis bando zmones, tikisi, barasi, spelioja, iesko kaltu ir t.t. o jau eile metu musu brangi Lietuvele visapusiskai krinta vis zemyn ir zemyn...   ATSAKYTI
lolas 2017-08-23 15:36:33
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
klounai pasake nori pigiau pirkti tai vartotojas islos...nieko jis neislos idiotai...tik sau daugiau kisenes nori pasipildyti prekybcentriai...dabar nesniai pabrango prieno produktai,o jus galvojat tiekejai juos taip isbangino? jei tikrai taip galvojat tai siulau pagalvoti dar karta...jei tiekejams is to ir kazkas kliuvo tai nebent vienas kitas centas...   ATSAKYTI
Lietuvis 2017-08-23 14:23:48
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Runkeliuk tu runkeliuk. Pasiziurek placiau. EU isvivysciusios korporacijos nori visiskai uzdusinti musu gamyba ir uki. Kaip manai kodel yra mokamos EU ismokos kad ne vystyti zemes ukio Lietuvoje? Didieji Vokietijos koncernai gali sau leisti dempinguoti metu metus , bet Lietuvos maziukai ne, pinigai jiems kaip deguonis reikalingi. Visa tai yra darbo vietos ir mokesciai kurie sumokami. Dabar sudek viska i kruva ir dziaukis toliau kad musiskius smaugia, tipinis lietuvis.   ATSAKYTI
Guliveris 2017-09-01 00:57:02
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Tu gal pasivadink anti lietuviu.bus realiau.musu LT neliko nieko...Švenčioniu rajonas paskendes šabagždynuose,gyvena is pašalpų.Stoniūnai,Stanislavavas,Ignalina r.(Kančioginas)visiem px.Ariamos žemes nematyt,traktorių is 10vienkemių 1 ir tai gal būt.O zjb Lietuva.Ašaru trūksta:-(,:-(  
Rasa 2017-08-23 13:05:15
Pranešti apie netinkamą komentarą
-14
Visiškai nusivyliau Lidlu. Asortimentas siauras, kainos kaip visur, bet kokybė nelabai... Kokybė geriausia maximose.   ATSAKYTI
Marina 2017-08-24 09:24:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Absoliuti nesąmonė. Dirbu su tinklais, todėl tikrai žinau, kad Maxima į kokybę skiria minimaliai dėmesio. Lidl darė didelę atranką tarp tiekėjų, ir LIDL vienintelis tinklas Lietuvoje, kuris dirba su mažiausia marža.   
Ridikas 2017-08-23 11:58:59
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Trūksta žaliavų? Nu taip- lenkai brangiau Lietuvoj superka pieną ir gyvulius. Pas save parsiveža, perdirba ir pigiau parduoda. Ponuliai, gopšumą mažinkit.   ATSAKYTI
Laba diena 2017-08-25 20:07:51
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Tep tep mes gobsus, o lenkai maru padvesusiu kiauliu i konservus nededa  
heh 2017-08-23 11:51:38
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Dempinguoja kainas užsienio tiekėjai? Ar tikrai? :) Kai pieno produktų kainos UK mažesnės, nei pas mus, nelabai dempingu kvepia.
Beje, nusivyliau Lidlo kainų ir asortimento politika LT.   ATSAKYTI
Jonas 2017-08-23 11:29:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
LT perpardavejus į kilpą reikia nes gamintojams už piena mokami 8cnt už litrą tai ir parduotuveje pienas turėtų kainuoti nuo 25 iki 30cnt. O kiek kainuoja ltr LT pieno parduotuvėje? Apie 70-80cnt. Tai kokie čia gali būti verksmai? Pirma gamyklų(perdirbėjų) valdžia tesumazina savo asmeninius milijoninius pelnus, o tada ir bus aišku kokia bus sąžininga kaina. Taip kad mažiau verkit ponai...    ATSAKYTI
As 2017-08-23 11:55:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Pritariu  
Is tikro 2017-08-23 11:59:10
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Nereikejo sunaikinti pieno ukiu mokant grasius, nereikejo pjauti sakos ant kurios sedit ponai pienininkai, tad siadien neverkit, kad mazai salyje pagaminama pieno. Lazda visada atsisuka antru galu.  
RaimoS 2017-08-23 19:24:22
Pranešti apie netinkamą komentarą
-9
Ir vel s...da malat 100%, kur tu matei 8cnt. supirkimo kainas. Mazu ir vid tiekeju supirkimo kaina 28cnt, dideliu tiekeju 33.6cnt. Patys musat ir patys rekiat, nevisprociai.  
Ss 2017-08-25 16:07:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kas moka po 28 centus grybe tu  
Cha 2017-08-23 11:22:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Tai jau taip. LIDL'o prekių kokybės net nepalyginsi su kitų prekybcentrių kokybe. Viskas ten geriau, skaniau, pigiau.   ATSAKYTI
mini 2017-08-24 13:33:01
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Juokas pro ašaras  
lietuvis 2017-08-23 11:21:13
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Pajuto mūsų t.y.Lietuvos ponai ką reiškia kitas pašalinis konkurentas,kuris jau žino ką konkurencija. Sveikiname LIDL del tokios griežtos pizicijos ir kartu palaikome!   ATSAKYTI

Top Video

TV3 Žinios. Profesorius Kasiulevičius įvardijo Lietuvos ir pasaulio galimus scenarijus dėl koronaviruso
DABAR RODOMA
TV3 Žinios. Profesorius Kasiulevičius įvardijo Lietuvos ir pasaulio galimus scenarijus dėl koronaviruso
DABAR RODOMA
Nepaprasta prieglaudoje gyvenančio keturkojo istorija: visus pasitinka su šypsena
DABAR RODOMA
Sunku patikėti: išsitraukė kamerą pamačius, kaip moteris pilasi kurą
DABAR RODOMA
Farai. „Farų“ operatorius tapo neblaivaus taksisto įniršio taikiniu: tokio protrūkio nesitikėjo
DABAR RODOMA
Moterys parduotuvėje susimušė dėl tualetinio popieriaus: pamatykite vaizdo įrašą
DABAR RODOMA
Užfiksuotas smurto protrūkis vienoje Lietuvos mokykloje
DABAR RODOMA
Farai. Pamatę, kas po avarijos liko iš BMW, pareigūnai liko priblokšti: išgirdo fantastinę istoriją
DABAR RODOMA
Prieš srovę. Vaikų teisės su tarnybomis laužėsi į butą: mama ir dukra laukė susigūžusios
DABAR RODOMA
Prieš srovę. Alkoholikės mama kreipėsi į politikus: maldauja dukrą gydyti priverstinai
DABAR RODOMA
Visi mes žmonės. Maldeikienė parodė jautriausią savo pusę: prakalbo apie tėčio mirtį
REKLAMA
Sodra (Justinas Auškelis/Fotodiena nuotr.
Lietuvoje dėl plintančio koronaviruso paskelbus karantiną ir uždraudus kai kurių įmonių veiklą, nuo antros karantino savaitės kasdien atleidžiama daugiau darbuotojų negu ...
Senukai (nuotr. Fotodiena.lt)
Statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“, vadovaudamasis valstybės išaiškinimais dėl verslo reguliavimo karantino laikotarpiu, plečia galimybes ...
Tuščios parduotuvių lentynos (nuotr. Raimundo Maslausko)
Seimas antradienį po pateikimo pritarė leisti Vyriausybei ekstremalios situacijos metu reguliuoti kainas. Vyriausybės teigimu, toks įrankis padėtų pažaboti nesąžiningus ...
Koronavirusas (nuotr. Fotodiena)
Antradienį neeiliniame posėdyje Seimas ypatingos skubos tvarka priima teisės aktų pakeitimus, kuriais nustatoma nauja prastovų skelbimo tvarka, taip pat subsidijos darbuotojų ...
(nuotr. „Regitra“)
Pratęsus karantiną šalyje, „Regitra“ skaitmenizavo dar daugiau savo teikiamų paslaugų tam, kad klientai jas galėtų gauti neišėję iš namų. Jau nuo šiandien, kovo 31 d., ...
REKLAMA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų