Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Pakeisti reikia valdžią! Kiek gali Benkunskas ir konservatoriai mus trolinti ir tyčiotis??? Kodėl mes turime važinėtis autobusais, nepatogiai, fiksuotais laikais, tik dieną ir dar mokėti brangiau tą atstumą nuvažiuoti kainuoja automobiliu!!? DAUG PAPRASČIAU PRIEŠLAIKINIS RINKIMUS VILNIUJE PADARYTI ir visus šimašius ar benkunskus kurių įgeidžiai ir susikurtos pinigų plovimo schemos priverčia mus gyventi nepatogiai, nurašyti į politikos siukšlyną?
Labai norėčiau pamatyti kaip ponai save skaitantys labai turtingais prisivogę Lietuvos turto važiuoja viešu transportu į užmiestį į savo sodus.Gal gyvenvietėse mažiau per perėjas numušinės praeivių
@Pradėkit nuo savęs.
nevažiuoja viešuoju ir nevażiuos. jiems kaip vairavimo nemokšoms reikia laisvų gatvių, nes toks eismas jiems , kaip lietuvių kalbos egzaminas...
Parkavimo problemos tai ju prichvatizavimas arba nusavininas Vilniuje Vilniaus g. 24. parkingas 4,5 euro uz pirma valanda. Metro nera.. viesojo skotovozu kaunos dirbtinai sukrltos, be laiko tolerancijos galimybes nuo liepos 1 dienos, vaziuoji kaip taksi, ir jokios atsakomybes keleiviu atzvilgiu del velavimu ar kitu trukdziu del judu kaltes.
As turiu plana kaip pakeisti valdzia.issaudyt visus
@Debilai
kaip leninieciai kadais cara? Paskui viska sugriaut ir ant griuvesiu nauja statyt? Sugriaut pavyko. Pastatyt- ne.
Koncervai su savo reforma jau sunaikino viešąjį transportą - šitie nutarė galutinai pribaigti.
Po koncervų susisiekimo reformos regionuose neliko 60-70% visų buvusių tarpmiestinių autobusų maršrutų. O kai kurių maršrutų neliko aplamai. Keliauti autobusais kaip niekad nepatogu - ir brangu. Važiuoti automobiliu jau pigiau nei važiuoti tarpmiestiniu autobusu. Regionams aplamai šakės- net iš kokių nors Anykščių pasiekti Vilnių ar Kauną problematiška,dar priblematiškiau po grįžti nes vakare nebėra autobusų,tad arba taksi arba kažkur nakvoti. Tad į savo vieno bilieto sistemą nepamirškit įtraukti ir nakvynės viešbutyje - nes kitų variantų nebėra.
Po koncervų susisiekimo reformos regionuose neliko 60-70% visų buvusių tarpmiestinių autobusų maršrutų. O kai kurių maršrutų neliko aplamai. Keliauti autobusais kaip niekad nepatogu - ir brangu. Važiuoti automobiliu jau pigiau nei važiuoti tarpmiestiniu autobusu. Regionams aplamai šakės- net iš kokių nors Anykščių pasiekti Vilnių ar Kauną problematiška,dar priblematiškiau po grįžti nes vakare nebėra autobusų,tad arba taksi arba kažkur nakvoti. Tad į savo vieno bilieto sistemą nepamirškit įtraukti ir nakvynės viešbutyje - nes kitų variantų nebėra.
Valdžios logika - tarnai privalo vaikščioti pėsčiomis...
@.
Is ko biudzeta surinks tie lohai? Tiesiog nauju bus mokesciu o kitus pakels
žmonės gyveno miestuose daugiabučiuose, tai ir naudojosi miesto transportu, dabar yra namų prisistatę miestų pakraščiuose ar užmiestyje, o ten be automobilio niekaip, nes susisiekimas miesto ar užmiesčio transportu labai menkas, tai prisipirko automobilių, o ką besakyti apie kaimus kur iš viso retai autobusai bevyksta
@seniau prie ruso
Prie smetonos...
kiek ten tų į Nidą vykstančių, o į darbą kiekviename rajono centre tai kasdien reikia vykti kartais ir po keliasdešimt kilometrų ar iš miestų pakraščių ar užmiesčių ar kokio nors kaimo į miestą , va čia problema nėra tiek autobusų ypač iš kaimų, taksi brangu, tai ir važinėja žmonės savo transportu ir vaikus veža į darželius, mokyklas ir į darbą, nes nėra tiek autobusų kad laiku nuvežtų
Uždrausti ir atimti. Čia socdemai niekuo nesiskiria nuo buvosios konservatorių valdžios
vienu bilietu i nida, be nei vieno tualeto. :D
9 iš 10 lietuvių važinėja nuosavais automobiliais: valdžia turi planą, kaip tai pakeisti