Lietuvoje alkoholio kontroliavimas jau įgijo visuomeninio judėjimo pobūdį, o rusai susigriebę dėl artėjančios Olimpiados Sočyje bei futbolo čempionato finalo Maskvoje, ruošia nuolaidas aludarių reklamai.
Paskutiniais metais alkoholio reklamą ribojantys Rusijos įstatymai jau tapo griežtesni nei Europos valstybių. Dūma patvirtino pataisas, leisiančias reklamuoti aludarių prekinius ženklus sporto žaidynių metu.
Alaus gamintojai „Heineken“ ir „Baltika“ yra buvo vieni stambiausių reklamos užsakovų Rusijos rinkoje. Nuo 2004 metų čia veikia draudžiantis alaus reklamą nuo 7 iki 22 valandos įstatymas. Vien Rusijos futbolo federacija mano netekusi 20 mln. JAV dolerių.
Naujos pataisos neleis reklamuoti alaus sporto stadionuose. Alaus reklamuoti neleisti, o gamintojų prekinius ženklus – galima, nusprendė pataisų autoriai. Kompanijų pavadinimai, beje, ne visuomet sutampa su produkto pavadinimu.
Pataisomis siekiama sudaryti sąlygas alaus gamintojams nukreipti lėšas nacionaliniam sportui vystyti – reklaminio biudžeto ir rėmimo pavidalu.