„Tai absoliučiai ideali vieta reklamai, nes vyrai ten nuolatos žiūri, o merginos nieko prieš tai parodyti“, – pasakojo agentūros vadovas.
„Aš to nedaryčiau, jeigu jie lieptų reklamą rodyti ant savo pilvo ar kitose vietose. Tačiau ant putlių mano klubų – jokių problemų“, – žurnalistams pasakojo kukli eksperimento dalyvė. Tiesa, ši vieta ant klubų, kurioje reklamos užsakovai piešia reklamas, šiuolaikinėje japonų kultūroje turi savą reikšmę, kuri iš japonų kalbos verčiama kaip „absoliuti teritorija“ ir yra fetišo simbolis. Būtent iš ten ir kilęs agentūros pavadinimas „Absolute Territory“.
Norą dalyvauti eksperimente išsakė daugiau nei 3000 moterų ir merginų. Pretendentės privalėjo būti aktyvios socialinių tinklų vartotojos, turėti ne mažiau kaip 20 draugų ir būti pasirengusios fotografuotis su savo reklaminėmis tatuiruotėmis ir kelti nuotraukas į savo paskyras internete. Šios nuotraukos publikuojamos ir reklamos agentūros „Facebook“ paskyroje. Sprendžiant iš šios paskyros, projektas gyvuoja jau metus, tačiau kitų šalių žiniasklaida į ją atkreipė dėmesį tik dabar.
Už šį darbą merginoms dosniai atsilyginama – galima gauti apie 100 JAV dolerių per dieną. Agentūros paslaugomis savo albumo reklamai jau pasinaudojo muzikos grupė „Green Day“, taip pat filmo „Trečias nereikalingas“ kūrėjai.