Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rusijos socialinių tinklų naudotojai aktyviai aptarinėja propagandisto Dmitrijaus Kiseliovo pasirodymą Dubajuje ir vertina jo „nepakankamą patriotizmą“. Vos spėjęs savo televizijos laidoje papasakoti apie tai, kaip Rusijos „sarmatai“ skrenda sunaikinti Didžiosios Britanijos salyno, žymus Kremliaus propagandininkas pastebėtas besiilsintis Dubajuje.

Rusijos socialinių tinklų naudotojai aktyviai aptarinėja propagandisto Dmitrijaus Kiseliovo pasirodymą Dubajuje ir vertina jo „nepakankamą patriotizmą“. Vos spėjęs savo televizijos laidoje papasakoti apie tai, kaip Rusijos „sarmatai“ skrenda sunaikinti Didžiosios Britanijos salyno, žymus Kremliaus propagandininkas pastebėtas besiilsintis Dubajuje.

REKLAMA

Žmonės taip pat aktyviai aptarinėja alternatyvas, kur „patriotas“ Kiseliovas galėjo vykti vietoje prabangios kelionės į Jungtinius Arabų Emyratus, skelbiama „Medialeaks“.

„Telegram“ kanaluose išplito nuotraukos, kuriose numanomai yra užfiksuotas „Rosija segodnia“ generalinis direktorius Dmitrijus Kiseliovas, atostogaujantis Dubajuje. Rožinės spalvos maudymosi šortais pasipuošęs vyras su gėrimu rankoje stovi šalia palmių.

Keliomis dienomis anksčiau jau buvo paviešintos dar kelios nuotraukos, kuriose D. Kiseliovas užfiksuotas atostogų metu kartu moterimi.

REKLAMA

Ironiška tai, kad paskutinėje savo laidoje televizijos laidų vedėjas dramatišku balsu savo niūriame reportaže pasakojo apie „tokias niekingai mažas Didžiosios Britanijos salas, kad jas sunaikinti užtektų vos vienos „Sarmat“ raketos ar povandeninio bepiločio „Poseidon“.  

Yra nagrinėjęs jis ir ne tokias grėsmingas naujienas. Pavyzdžiui, savo savaitinėje laidoje D. Kiseliovas skaičiavo, kiek kainuoja B. Obamos maudymosi šortai. „Nexta“ skelbiama, kad paties D. Kiseliov atostogų Dubajuje užfiksuotą „rožinę puošmeną“ galima įsigyti už 238 dolerius.

https://t.me/nexta_live/27621

Dmitrijus Kiseliovas nuo 2013-ųjų pabaigos yra Kremliaus paskirtas vadovauti informacinei agentūrai „Rosija segodnia“. Šiam Rusijos valdžios kontroliuojamam informacijos sklaidos konglomeratui priklauso tokie prekės ženklai, kaip „RIA Novosti“, RT, „Sputnik“, „Novosti Moskvy“, „R-Sport“, „Inosmi“ ir kiti.

Veda savo autorinę kassavaitinę propagandinę laidą „Nedelia“ pagrindiniame Rusijos valdžios kontroliuojamame televizijos kanale „Rossija 1“.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų