REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį Saudo Arabijoje įvyko pirmasis ko gero sunkiausių lenktynių pasaulyje Dakaro ralio greičio ruožas, kuriame ilgą laiką tarp lyderių buvęs Vaidoto Žalos ir Paulo Fuiza ekipažas („Agrorodeo“, Mini John Cooper Works Rally) likus vos 20 km iki finišo sustojo dėl sankabos problemų.

Sekmadienį Saudo Arabijoje įvyko pirmasis ko gero sunkiausių lenktynių pasaulyje Dakaro ralio greičio ruožas, kuriame ilgą laiką tarp lyderių buvęs Vaidoto Žalos ir Paulo Fuiza ekipažas („Agrorodeo“, Mini John Cooper Works Rally) likus vos 20 km iki finišo sustojo dėl sankabos problemų.

REKLAMA

V.Žalą į finišą partempė Benediktas Vanagas. Nors iš pradžių buvo manyta, kad „Mini“ turi tik sankabos problemų, tačiau vėliau V.Žala išgirdo ir neraminančius garsus iš variklio, o tai gali reikšti ir Dakaro pabaigą.

„Kai sustojome, pirmo automobilio laukėme pusvalandį, galvojau, kad galbūt ne ten kažkur nuvažiavome – tyku, ramu...“, – pasakojo V.Žala.

„Tikrai gaila, bet supratau, kad tempą galime laikyti. Viskas atrodė tikrai gerai, be proto nerizikavau, bet tas tempas visai kitoks, nei mes anksčiau važiavome, todėl pasiėmiau ir vieną krūmą, gerai, kad jis švelnus. Yra, kaip yra. Duok Dieve, kad tai yra mano, techniškai neišprususio, įsivaizdavimas, bet tai, ką girdėjau iš variklio...“, – pridūrė jis.

REKLAMA
REKLAMA

V.Žala taip pat priėjo prie B.Vanago ir pakomentavo tuos 20 km, kuriuos buvo tempiamas.

„Baisiausi mano kilometrai, kuriuos esu nuvažiavęs Dakare. Aš net nespėjau diržo užsisekti, nieko nemačiau. Buvo žiauru, galvojau kartu apsivošime“, – sakė V.Žala.

REKLAMA

Kol kas naujienos nekokios. Panašu, kad problemos ne tik su sankaba, bet ir su varikliu. Grįžtame į bivuaką ir aiškinsimės. @agrorodeo

Posted by Vaidotas Žala - Agrorodeo Racing on 2021 m. sausio 3 d., sekmadienis

„Jeigu nori taksi, tai atsiprašau, bet čia yra greitasis taksi“, – ironiškai atšovė B.Vanagas.

Pats lenktynininkas apie šią dieną sakė, kad jau jaučiasi tikrojo Dakaro pradžia.

„Jeigu mes turėjome vakar dieną ir ta diena buvo labai greita bei sklandi, tai šiandien buvo Dakaras visomis įmanomis prasmėmis“, – sakė B.Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA

„Nuleisti du ratai: vienas prakirstas, kitas turėjo mažą skylę. Vieną kartą stojome, nes daviklis neveikė, galvojome prakirtome ratą. Pabaigoje, likus maždaug 25 km iki finišo, pamačiau V.Žalą. Sustojome, galvojome gal ką galime pagelbėti, parodė šniūrą – suprantu, kas yra stovėti Dakare. Tempiant paaiškėjo, kad V.Žala turi problemų ir su varikliu, partempsime jį ir į bivuaką“,– pridūrė lenktyninkas.

Kalbėdamas apie trasą, B.Vanagas atskleidė, kad greičiausiai Dakaro organizatoriai akmenukus laiko žemėmis.

„Akmenukų buvo tikrai ne 3 proc., atrodo, kad kalbame skirtingomis kalbomis. Jie turbūt akmenukus vadina žemėmis ir čia jų buvo apie 40 proc. Laikėme tempą, bet vienas ratas, kitas ratas... Tai įvyko aplink 80-ą kilometrą ir supranti, kad jeigu toliau pramušinėsi ratus, tai neatvažiuosi į finišą. Teko nusimažinti greitį, tuomet mus aplenkė, buvo dulkių. Liūdėčiau, nes tikrai ne pagal planą diena, bet Dakare aš esu devintą kartą ir suprantu, kad taip būna. Norisi, kad visada viskas būtų sklandu ir gera, bet yra taip“, – sakė B.Vanagas.

Finišą V.Žala pasiekė 28-oje vietoje (+00:44:16), o jį partempęs B.Vanagas – 27-as (+00:41:16).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų