Techniškai sudėtingame etape V. Jurkevičiaus ir A. Paliukėno ekipažas iš pradžių demonstravo konkurencingą važiavimo tempą. Vienu metu jiems buvo pavykę pademonstruoti geresnį važiavimo tempą negu Benediktas Vanagas ir Kuldaras Sikkas, tačiau važiuojant link 258 kilometre esančio tarpinio finišo, V. Jurkevičiaus ir A. Paliukėno naudojama „Toyota“ nusprendė, jog ekipažo diena turėtų būti gerokai ilgesnė.
„Automobilis laikosi savo principų. Tiesiog važiuoja kas antrą dieną. Šiandien yra ta diena, kuomet nevažiuoja“, – su šypsena veide sakė V. Jurkevičius.
„Nežinome kodėl, bet tik įvažiavome į kopas ir nutrūko generatoriaus diržas. Sustojome, pasikeitėme tą diržą, nuvažiavome pusantro kilometro ir diržas vėl nuplyšo“, – tęsė lenktynininkas.
Norėdami išspręsti šį gedimą, ekipažo nariai į pagalbą pasitelkė seną generatoriaus diržą, kuris yra skirtas važiuoti be oro kondicionieriaus.
„Pabandėme tą užsidėti – neužsideda, per trumpas“, – pridūrė V. Jurkevičius.
Automobiliui netekus vairo stiprintuvo, ekipažas nusprendė pasukti link bendro naudojimo kelio, mat dėl specifinės vairo kolonėlės, vairo sukinėjimas be stiprintuvo gali priversti iki rankos lūžių.
„Pažįstame kas yra taip padaręs, kažkaip nenorėjome rizikuoti. Mums patinka sportuoti, o ne šiaip važinėti“, – pabrėžia A. Paliukėnas.
Atsižvelgiant į pastarųjų dienų eigą, ekipažas juokauja, jog paskutinė Dakaro ralio diena turėtų būti sklandi ir lengva.
„Rytoj viskas bus gerai“, – juokiasi A. Paliukėnas.
„Rytoj automobilis turėtų važiuoti“, – jam pritaria V. Jurkevičius.
Daugiau Dakaro naujienų galite surasti specialiame Dakaro polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!