REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį, gruodžio 27-osios vakarą Vilniaus oro uoste buvo ramu, nors būtent šį vakarą daugelis Dakaro ralio maratone dalyvaujančių Lietuvos komandų drauge išvyko į Saudo Arabiją specialiu „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos užsakytu lėktuvu. Dėl karantino ribojimų šiais metais salių neužpildė gerbėjų minios su plakatais ir skanduotėmis, o atsisveikinimai buvo trumpi ir dalykiški. 

Sekmadienį, gruodžio 27-osios vakarą Vilniaus oro uoste buvo ramu, nors būtent šį vakarą daugelis Dakaro ralio maratone dalyvaujančių Lietuvos komandų drauge išvyko į Saudo Arabiją specialiu „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos užsakytu lėktuvu. Dėl karantino ribojimų šiais metais salių neužpildė gerbėjų minios su plakatais ir skanduotėmis, o atsisveikinimai buvo trumpi ir dalykiški. 

REKLAMA

Benediktui Vanagui tylus išvykimas be iškilmių tapo atskaitos tašku pamirštant dalį organizacinių klausimų ir daugiau koncentruojantis į pačias lenktynes. Į naują „Toyota Gazoo Racing Hilux“ visureigį persėdęs, tačiau su tuo pačiu šturmanu Filipe Palmeiro ateinančių metų Dakare vėl startuosiantis lenktynininkas Lietuvoje tam tiesiog neturėjo laiko. 

Didžiulė klaidos kaina 

B. Vanagas juokavo, kad nors per daugelį metų įprato bendrauti su gerbėjais ir žiniasklaidos atstovais, pagal savo prigimtį iš tiesų yra vienišas vilkas. Todėl ir skrydis be triukšmo oro uoste jam visiškai priimtinas. 

REKLAMA
REKLAMA

„Aš pernelyg nesijaudinu dėl to, kad oro uoste nėra žmonių. Suprantu, kokioje realybėje mes visi dabar gyvename ir stengiuosi nešvaistyti energijos svarstymams apie tai, kad viskas galėjo būti kitaip. Esame tarsi kariai, kurie turi įgyvendinti savo misiją, o tam reikia prisitaikyti prie bet kokių sąlygų“, – komentavo jis. 

REKLAMA

Atokvėpiui laiko lenktynininkas vėl neturėjo, tik iššūkių mąstai ir pobūdis pasikeitė. Anot B. Vanago, jei 2020-ųjų startas buvo pakibęs ant plauko dėl dviejų didelių sukrėtimų – prarasto partnerio ir susirgusio šturmano, tai prieš ateinančių metų Dakarą problemos buvo mažesnės, bet jos niekuomet nesibaigė. 

„Nuolatos lipome laiptais aukštyn su kiekvienu žingsniu patekdami į naują lygį, kuriame patyrus nesėkmę visi rezultatai anuliuojami ir tu krenti į pačią apačią. Suklydę turbūt netgi nebūtume turėję galimybės startuoti kitais metais ir nebent planuotume Dakarą tolimesnei ateičiai“, – apie klaidos kainą kalbėjo sportininkas. 

REKLAMA
REKLAMA

Sukaupė daug sportinio pykčio 

B. Vanagas pažymėjo, kad dėl karantino apribojimų įvairiose šalyse aukščiausio lygio lenktynininkai šiais metais negalėjo dalyvauti varžybose taip dažnai, kaip būdavo įpratę, todėl daugelis jų bus sukaupę itin daug sportinio pykčio. Dėl to dar sudėtingiau prognozuoti rezultatus. 

„Pandemija nepaveikė komandų techninio pasiruošimo, todėl jos ne tik labai norės varžytis, bet ir turės tam visas galimybes. Taip pat mūsų laukia negailestingi greičio ruožai ir tiesiog neįmanoma pasakyti, kaip kiekvienam seksis siekti savo tikslų, kiek bus avarijų ir mažesnių incidentų, gedimų“, – dėstė lenktynininkas. 

Jis pripažino, kad komandos techninis pasiruošimas dar niekada nebuvo toks geras, koks yra prieš 2021-ųjų Dakarą. Visgi čia pat pridūrė, kad „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ rezultatams įtakos turės ir kiti faktoriai – sukaupta patirtis ir netgi tai, ar nenusisuks sėkmė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų