Ankstų rytą į šiandienos greičio ruožą išvykęs ekipažas į bivaką sugrįžo tik 21 val. Lietuvos laiku ir kaip pripažino pats V. Jurkevičius – šiandien jie greičio ruožo baigti nesugebėjo.
„Šimtiniame greičio ruožo kilometre pradėjome gauti klaidas, kad užkaito galinis diferencialas“, – problemų pradžią prisimena lenktynininkas.
„Sustojom, paskambinom technikams. Jie pasakė – nieko gero, nieko gero. Vis dėlto, jie patarė į diferencialą įpilti tepalo“, – priduria V. Jurkevičius
Vis dėlto, šis veiksmas ekipažo nariams leido atsikvėpti tik trumpam. Įveikus dar 80 kilometrų, diferencialas vėl pradėjo kaisti.
Sustoję jau 180 greičio ruožo kilometre, V. Jurkevičius ir jam talkinęs A. Paliukėnas pastebėjo, jog pro diferencialą sunkiasi alyva, tad net ir turėdami reikalingus įrankius, ekipažo nariai nieko negalėjo padaryti, tik sulaukti pagalbinio sunkvežimio.
Pralaukę dvi valandas. V. Jurkevičius su savo šturmanu suprato, jog šiandien jiems nepavyks toli nuvažiuoti.
„360 kilometre mūsų laukė kopos, o naktį važiuoti per kopas yra labai blogai, mes papildomų šviesų neturimi“, – toliau pasakoja sportininkas.
Atvykus pagalbiniam sunkvežimiui, visgi, buvo nuspręsta diferencialo nekeisti. Vietoje to, technikai į diferencialą įpylė alyvos, į automobilį įdėjo reikalingų atsargų ir išleido ekipažą važiuoti toliau.
Galiausiai, įvykiams klostantis ne V. Jurkevičiaus ir A. Paliukėno naudai, ekipažas nusprendė išsukti iš greičio ruožo ir patraukti link bivako.
Su šiuo sprendimu V. Jurkevičius ir A. Paliukėnas baigia savo pasirodymą bendroje Dakaro ralio įskaitoje, tačiau jeigu technikams per naktį pavyks sutvarkyti diferencialo problemas, lietuviai varžybas tęs toliau, bet šį kartą, tik dėl savo malonumo. Visai kaip V. Žala.
Daugiau Dakaro ralio naujienų – atskirame polapyje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!