• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau sausio 5-ąją dieną, šimtai Dakaro ralio dalyvių išsirikiuos ties jaudinančia 2024-ųjų maratono pradžios žyma. Skirtingų klasių atstovai sausio 5-ąją dieną turės įveikti ne patį ilgiausią, bet klastingai atrodantį „Prologą“, kuris nulems startines dalyvių pozicijas pirmajame Dakaro greičio ruože. 

Jau sausio 5-ąją dieną, šimtai Dakaro ralio dalyvių išsirikiuos ties jaudinančia 2024-ųjų maratono pradžios žyma. Skirtingų klasių atstovai sausio 5-ąją dieną turės įveikti ne patį ilgiausią, bet klastingai atrodantį „Prologą“, kuris nulems startines dalyvių pozicijas pirmajame Dakaro greičio ruože. 

REKLAMA

Šiandien daugelis dalyvių gali atrasti laiko kitoms veikloms, kruopščiau pasiplanuoti strategiją, skirti pokalbiams su komandos nariais, tačiau vakar įvykusi bandymų diena visiems lietuvių ekipažams suteikė labai daug naudingos informacijos. Tarp jų ir Rokas Baciuška, kuris 2023-aisiais apgynė pasaulio ralio-reidų čempionato „T4“ kategorijos nugalėtojo titulą ir antrą kartą tapo pasaulio čempionu.

Išbandęs organizatorių paruoštą bandomąjį greičio ruožą, lietuvis sakė, jog akmenimis nusėtu ruožu pabandė važiuoti šiek tiek agresyviau ir greičiau, tačiau tai vėliau peraugo į vieną prakirstą ratą. Vis dėlto, dėl to sportininkas labai stipriai nesigraužė ir pridūrė: „Tai yra treniruočių dalis.“

REKLAMA
REKLAMA

R.Baciuška tęsdamas pasakojimą apie vakar įvykusius bandymus sakė: „Bandomės šiek tiek skirtingas padangas, norime suprasti kurias naudoti, nes pirmieji greičio ruožai bus akmenuoti“, – sakė jis.

REKLAMA

Lietuvis taip pat pasakojo, jog bandymuose naudotos padangos yra labiau tinkamos dykumose, o štai akmenuotuose greičio ruožuose su jomis nėra labai patogu važiuoti. Be to, jas galima labai greitai prakirsti. Nepaisant to, sportininkas taip pat pridūrė: „Su inžinieriais pakalbėsime. Dirbam, dirbam. Norime būti greičiausi, todėl reikia padirbėti“.  

Rimtai į pasiruošimą žiūrintis R.Baciuška taip pat atskleidė kodėl šiemet ant jo vairuojamo bolido ir aprangos nematyti „Red Bull“ logotipų. 

„Red Bull, kaip komandos rėmėjas, pasitraukė, bet likau kaip atletas – kontraktą esame pratęsę. Čia aš esu kaip nepriklausomas vairuotojas“, – pabrėžė jis. 

Visas svarbiausias Dakaro naujienas sekite čia: www.tv3.lt/dakaras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų