• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ekspedicija atgal į AlUla sugrąžino kai kuriuos prisiminimus, tačiau tai nebuvo grįžimas į pradinę padėtį – nuo prologo situaciją lentelėje gerokai pasikeitė. Kelionė atgal ten, kur Dakaras ir prasidėjo, sportininkams nepagailėjo vulkaninių uolienų ir kitų išbandymų.

49

Ekspedicija atgal į AlUla sugrąžino kai kuriuos prisiminimus, tačiau tai nebuvo grįžimas į pradinę padėtį – nuo prologo situaciją lentelėje gerokai pasikeitė. Kelionė atgal ten, kur Dakaras ir prasidėjo, sportininkams nepagailėjo vulkaninių uolienų ir kitų išbandymų.

REKLAMA

Didžiąją dalį 436 kilometrų greičio ruožo lenktynininkai turėjo būti ypatingai budrūs – važiuoti taip, kad išvengtų padangų pradūrimų uolėtose vietose, o taip pat ypač atidžiai skaityti kelio knygą, nes priešakyje laukė daugybė įvairių kelių ir takelių.

Stipriausias šiame žaidime buvo Adrienas Van Beverenas, kuris didžiąją dienos dalį sugebėjo išlaikyti savo lyderio poziciją ir laimėti grįžęs į AlUlą.

„iGo2Dakar“ pastebi, kad antroji savaitė ypatinga tuo, kad sportininkams tenka tikrinti savo emocines ir fizines ribas, tačiau Dakaras taip pat yra automobilių lenktynės, kuriose techninės problemos gali brangiai kainuoti. Nuovargis taip pat atsiliepia ir navigacinėms klaidoms.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiąją distancijos dalį tarp motociklų pirmavęs A.Van Beverenas puikiai navigavo ir išlaikė aukštą tempą, o tai leido jam susigrąžinti vietą ant laikinojo podiumo, tačiau jam dar reikia atsigriebti 11 min. ir 16 sek., kad pasivytų savo „Honda“ komandos kolegą Ricky Brabecą.

REKLAMA

Vakar amerikiečio starto pozicija (7-a) leido jam greitai pasiekti AlUlą ir padidinti persvarą bendruose rezultatuose. Kalifornietis pasinaudojo ir navigacijos klaidomis, kurias padarė Rossas Branchas, kuris dabar atsilieka 7 minutėmis ir 09 sekundėmis. Iš viso Brabecas nėra laimėjęs nė vieno etapo, bet keturis kartus užėmė 2 vietą, kaip ir vakar, o tai gali būti pergalės formulė.

Pažvelgus į automobilių kategorijos laiko apskaitos žiniaraščius, paaiškėja, kad Carloso Sainzo pavardės trūksta reitingo viršuje. Vakarykštė strategija važiuoti konvojumi, kartu su komandos draugais Mattiasu Ekströmasu ir Stéphaneu Peterhanseliu, leidžia susidaryti įspūdį, kad jis dabar „Audi“ komandos lyderis, su tikslu į kuo aukštesnę poziciją.

REKLAMA
REKLAMA

Vakar Sébastienas Loebas laimėjo savo ketvirtąjį etapą šiais metais, bet tą padarė flirtuodamas su rizika, nes iki finišo turėjo net dvi pradurtas padangas. Esant teisingoms sąlygoms, „BRX Hunter“ vairuotojui neturėtų būti nieko neįmanomo, tačiau 20 min. 33' sek., skiriantys jį nuo Sainzo, reikalauja vairuoti labai agresyviai.

Skirtingai nei jo varžovas, S.Loebas iš komandos draugo Nassero Al Attiyah palaikymo nesulauks. Penkiskart nugalėtojas iš Kataro, kuris antrą dieną iš eilės dėl mechaninių problemų turėjo pasitraukti iš etapo, traukiasi iš varžybų. Benediktas Vanagas vakar finišavo 21, o V.Jurkevičius ir V.žala pasitraukė iš etapo del techninių gedimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Motobagių įskaitoje dramos mažiau – Mitchas Guthrie važiavo be streso, nes savo kategorijos viršūnėje turėdamas maždaug pusvalandžio pranašumą prieš Cristiną Gutiérrez, galėjo ramiai stebėti, kaip argentinietis Nicolás Cavigliasso, padedamas žmonos Valentinos Pertegarini, prisijungia prie etapo nugalėtojų klubo.

R.Baciuška, tuo tarpu, buvo trečias, nuo lyderio atsilikęs septyniomis su puse minutės. SSV kategorijos lyderis Xavier de Soultrait dabar taip pat gali sau leisti vadovautis lenktynių ir rizikos valdymo strategija, atsižvelgiant į João Ferreiros patirtas nesėkmes.

REKLAMA

Gelažninkai SSV įskaitoje vakar fiksavo 15 laiką. Sunkvežimių lenktynėse Gertas Huzinkas užfiksavo geriausią laiką greičio ruoža, tačiau dėl to nesujaudindamas Martino Macíko, kuris bendrojo reitingo viršūnėje turi beveik dviejų valandų pranašumą prieš Alešą Lopraisą.

Dakaro ralio naujienos – atskirame polapyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų