Tiesa, tokiu pačiu tempu kaip rusas važiavęs V. Žala nuo jo atsiliko dėl savo padarytų klaidų, tačiau į jo poziciją kėsinosi suomis Teemu Asunmaa, kuris suklydo pats ir paskutiniame greičio ruože pasitraukęs iš varžybų trečią vietą atidavė estui Egonui Kaurui.
Drama iki pat finišo
„Škoda Fabia R5“ automobiliu važiavęs Nikojalus Gryazinas net 16 greičio ruožų, kurių bendras ilgis sudarė 100 km įveikė per 54:11.50 min. 1:33.5 min greičiau nei antroje vietoje likęs greičiausias lietuvio Vaidoto Žalos ir latvio Andrio Malnieko ekipažas.
„Labai geras, nelengvas ralis su įdomiais, sudėtingais greičio ruožais. Antroje dienos pusėje aš turėjau tam tikrą pranašumą, nes važiavau pirmas, o kiti už manęs lėkę vaikinai važiavo dulkėse, jiems buvo sunkiau. Nuo pat starto buvo smagi kova su Vaidotu Žala, man patiko. Džiaugiuosi, kad laimėjome, tą padaryti nebuvo lengva“, - iš karto po finišo dar sėdėdamas automobilyje kalbėjo Nikolajus Gryazinas.
Toks laiko tarpas tarp ekipažų, važiuojančių vienoda technika – labai didelis, lyg futbolo rungtynių rezultatas 5:1. Rodos, į Lietuvą būtent nugalėti Vaidą atvažiavęs Rusijos talentas savo misiją įgyvendino labai lengvai.
Tačiau Vaidas greičio ruožuose nė kiek neatsiliko nuo Nikolajaus, o savo rezultatą palaidojo du kartus padaręs tą pačią klaidą: du kartus trasoje apsisuko ir užgeso.
Po pirmo apsisukimo 8 greičio ruože jis nukrito į trečią poziciją į priekį praleidęs Suomijos ralio čempioną Teemu Asunmaa, tačiau jį vijosi, kol galiausiai 12 greičio ruože padarė lygiai tokią pat klaidą.
Vis tik suomį jis pavijo, mat šis gavo 10 sekundžių baudą. Matyt ji ir Vaido spaudimas šaltam suomiui užkaitino kraują ir jis
priešpaskutiniame greičio ruože bėgdamas nuo V. Žalos suklydo ir pats padarė klaidą, prarado daug laiko ir prieš pat paskutinį greičio ruožą sustojęs šalikelėje baigė savo pasirodymą, taip gražinęs Vaidotui Žalai antrą poziciją.
„Kartais nesiseka, o kartais sekasi. Šį kartą pasisekė“, - taip susiklosčiusiais įvykiais po finišo džiaugėsi V. Žala. „Andris kartojo, kad reikia nepasiduoti. Tai nepasidavėme“, - kaip visada plačiai šypsodamasis ir nedaugžodžiavo antros vietos laimėtojas.
Kur du pešasi, trečias laimi
Kol du pešėsi, trečias laimėjo vietą ant podiumo: silpnesniu savadarbiu „Ford Fiesta Proto“ automobiliu važiavęs Estijos ralio čempionas Egonas Kauras finišo liniją kirto trečioje vietoje.
„Sunkus ralis. Nesitikėjau, kad greičio ruožai bus tokie minkšti ir tokie techniški. Esu patenkintas pasiektu rezultatu, manau, kad tokiomis sąlygomis išspaudėme maksimumą“, - sakė Egonas Kauras.
„Rally Elektrėnai 2018“ ypatingas tuo, kad čia vyko ne tik Lietuvos ralio čempionato ketvirtasis etapas, bet ir tuo, kad čia svečiavosi visos Lenkijos ralio žvaigždės, dalyvavusios šeštame savo čempionato etape.
Lenkai įpratę važiuoti ant asfalto. Jie kasmet važiuoja tik vieną ralį ant žvyro dangos, tad nenuostabu, kad nusileido patyrusiems žvyro vilkams.
Greičiausias lenkų M. Marczyko ir S. Gospodarczyko ekipažas, važiavęs „Škoda Fabia R5“ automobiliu bendroje įskaitoje nuo lyderių atsilikęs 2:15.7 min užėmė ketvirtą vietą.
„Geras ralis. Tai man buvo pirmasis žvyrinis ralis prie „Škoda Fabia R5“ vairo. Greičio ruožai nuostabūs, padariau juose kelias klaidas, tačiau mėgavausi šia patirtimi“, - organizatorius gyrė M. Marczysko.
Antras greičiausias lietuvis – Giedrius Notkus po vakarykščių nesėkmių prasibrovė iki 9 pozicijos, Benediktas Vanagas – 10. Už jo išsirikiavo Vytautas Švedas ir Egidijus Valeiša.
Išsidaužė beveik visi BMW
Didžiulė drama vyko ir tarp viena ašimi varomus automobilius vairuojančių ekipažų.
Lyderio pozicijas užėmę galingi BMW automobiliai vienas po kito išsidaužė ar sugedo. Iš pradžių į tą patį griovį ant stogo nugulė Giedriaus Firanto ir brolių Simaškų BMW, vėliau Arui Kalėdai sugedo reduktorius, dėl techninių problemų ralį anksčiau laiko baigė Janis Vorobjovas, galiausiai ir Justas Tamašauskas sugedo.
Šioje kategorijoje laimėjo „Ford Fiesta R2“ automobiliu važiavęs Jono Pipiro ir Aisvydo Paliukėno ekipažas, vos 3 sekundėmis pralenkęs lenką Jaceką Jureckį su „Peugeot“. Trečioje vietoje – K. Bolekas.