• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynės šeštadienį prasidėjo ir didžiąją laiko dalį tęsėsi puikiu oru – trasa buvo sausa, oras šiltas, tad lenktynininkai galėjo mėgautis kone nepriekaištingu automobilių sukibimu su keliu. Tiesa, viskas kardinaliai pasikeitė likus penkiasdešimt keturiems ratams – virš trasos atplaukė didžiulis lietaus debesis, akimirksniu visą trasą ir jos apylinkes padengęs vandens sluoksniu.

Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynės šeštadienį prasidėjo ir didžiąją laiko dalį tęsėsi puikiu oru – trasa buvo sausa, oras šiltas, tad lenktynininkai galėjo mėgautis kone nepriekaištingu automobilių sukibimu su keliu. Tiesa, viskas kardinaliai pasikeitė likus penkiasdešimt keturiems ratams – virš trasos atplaukė didžiulis lietaus debesis, akimirksniu visą trasą ir jos apylinkes padengęs vandens sluoksniu.

REKLAMA

Varžybų tempas neišvengiamai sulėtėjo, teisėjai paskelbė „Code 60“, kuris tęsiais jau daugiau nei dešimt ratų. Incidentų sportininkams atėjus lietui pavyko išvengti.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau „Aurum 1006 km“ lenktynių naujienų – specialiame „Aurum 1006 km“ polapyje.

Prieš prapliumpant lietui buvo vilties, jog šiemet gali būti pagerintas lenktynių laiko rekordas, fiksuotas pernai – tuomet greičiausias ekipažas 1006 kilometrų distanciją įveikė per 8 val. 3 min. 37,833 sek. Šį pasiekimą užfiksavo jubiliejinėse, 25-osiose „Aurum 1006 km powered by Hankook“ lenktynėse, 2024 metais laimėjusi „STATETA BRO-TOKS by IGNERA“ komanda, kuriai atstovavo A. Fjordbachas, Julius Adomavičius, Nemunas Dagilis ir Didžiosios Britanijos atstovas Timas Whale‘as, vairavę „Mercedes-Benz AMG GT3 EVO“.

Šių metų lyderių trejetas išlieka stabilus – pirmąją vietą gina „Bio-Circle & HSG by SWAG“ komanda, antroje važiuoja „RIMO & LKU by EQUPAY.CH“, jiems ant kulnų lipa „STATETA BRO & VEESLA by AIBE“

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų