• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dar nespėjus nugulti Dakaro dulkėms, Abu Dabyje startuoja pasaulio ralio reido čempionato antrasis etapas. Nors Dakaro ralyje šiemet startuoti nepavyko, „CFMOTO Thunder Racing Team“ komanda jau laukia savo pirmojo starto pasaulio čempionate sekmadenį.

Dar nespėjus nugulti Dakaro dulkėms, Abu Dabyje startuoja pasaulio ralio reido čempionato antrasis etapas. Nors Dakaro ralyje šiemet startuoti nepavyko, „CFMOTO Thunder Racing Team“ komanda jau laukia savo pirmojo starto pasaulio čempionate sekmadenį.

REKLAMA

Savaitės viduryje į Jungtinius Arabų Emyratus atvykę komandos nariai turėjo išspręsti ne vieną galvosūkį, tačiau iki starto likus mažiau nei parai komandos nariai sako, kad yra pasiruošę šturmuoti kopas.

„Vos atvažiavus pajutome kultūrinius skirtumus: tvarkant kai kuriuos reikalus teko vėl ir vėl iš naujo tartis bei tikslinti detales. Kartais atrodė, kad visi planai griūna ir reikia kurti naujus. Tačiau, pavyzdžiui, bendradarbiavimas su vietine „CFMOTO“ atstovybe vyko be jokių trukdžių. Dubajuje įsikūrę šių motociklų pardavėjai mums padėjo išspręsti logistikos klausimus, o taip pat ir suorganizavo nuostabų renginį dykumoje“, – apie pasiruošimą startui pasakojo Antanas Kanopkinas.

Sportininkas taip pat sakė, kad susilaukė pagyrų iš organizatorių dėl itin tvarkingai pateiktų dokumentų, o techninės komisijos metu organizatorių atstovai buvo nustebę matydami tokius didelius ir galingus keturračius. Komandos „CFMOTO CFORCE 1000“ yra vieninteliai visais ratais varomi modeliai jų įskaitoje, o taip pat pasižymi ir didesne galia bei svoriu už kitus.

REKLAMA
REKLAMA

Techniniai nesklandumai testų metu

Adomas Gančierius džiaugėsi, kad prieš startuojant turėjo galimybę išbandyti savo naują keturratį kopose: „Šiose lenktynėse startuoju visiškai nauju keturračiu, todėl buvo labai svarbu prasitestuoti ar viskas tinkamai veikia. Testai nenuėjo veltui – greitai pastebėjau, kad variklis kaista gerokai daugiau, nei turėtų, bet mechanikai taip pat greitai surado ir problemos priežastį bei ją išsprendė.“

REKLAMA

Sportininkas sako, kad važiuojant kopose per tokį karštį, variklis ir taip patiria labai dideles apkrovas, tad išvažiavus į trasą be tinkamo aušinimo, greičiausiai, lenktynės būtų pasibaigusios labai greitai.

„Nors keturratis dabar veikia puikiai, turime ir dar vieną naujovę – pirmą kartą važiuosime su elektronine kelio knyga. Tai naujovė ne tik mums – visi dalyviai turės jomis naudotis. Tikimės, kad jos veiks be klaidų ir trukdžių“, – apie „Abu Dhabi Desert Challenge“ naujoves pasakojo A. Gančierius.

Sportininkų laukia savaitė lenktynių – sekmadienį įveikę testinį greičio ruožą, lenktynių dalyviai iki penktadienio turės naviguoti Jungtinių Arabų Emyratų smėlynuose. Šias lenktynes galima pavadinti ir mažuoju Dakaru, mat vos už kelių šimtų kilometrų driekėsi šio ralio trasos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų