Absurdiška situacija „Premier“ lygoje: teisėjas atšaukė, įskaitė ir dar kartą atšaukė įvartį

Šeštadienį nervingose Anglijos „Premier“ lygos rungtynėse „West Brom“ 1:0 nugalėjo „Brighton ekipą, o daugiausiai apkalbų susilaukė epizodas 29-ąją mačo minutę.

Teisėjas Lee Masonas skyrė baudos smūgį į „West Brom“ vartus. Lewisas Dunkas po teisėjo švilpuko užklupo varžovų vartininką nepasiruošusį ir įmušė įvartį, tačiau neturėjo kada džiaugtis, nes L.Masonas čia pat savo gestu parodė, kad neįskaito įvarčio.

„Brighton“ žaidėjai tada apsupo teisėją, kuris pakeitė nuomonę ir įskaitė įvartį. Visgi, galiausiai teisėjas nusprendė pasitelkti į pagalbą VAR peržiūrą, po kurios įvartis vėl buvo neįskaitytas.

„The Athletic“ teigimu, VAR įvarčio neįskaitė, nes po švilpuko, leidusio atlikti smūgį, sekė antras teisėjo švilpukas, nuaidėjęs dar prieš kamuoliui kertant vartų liniją.

Spėjama, kad teisėjas antrą kartą sušvilpė, nes pastebėjo, kad varžovų vartininkas dar nebuvo baigęs rikiuoti „sienelės“ ir nebuvo pasiruošęs atremti L.Dunko smūgio. Tiesa, tokie pasiteisinimai „Brighton“ futbolininkų neįtikino.

„Tai gėdinga. Siaubingas sprendimas. Aš paklausiau teisėjo, ar galiu atlikti smūgį, jis sušvilpė ir aš smūgiavau. Jis neįskaitė įvarčio tik todėl, kad varžovų žaidėjai ėmė jį spausti. VAR negalėjo nustatyti, ką jis man pasakė. Tai tragiškas sprendimas. Kodėl teisėjas dabar nekalba su žiniasklaida? Kodėl jis nepaaiškina situacijos? Jis slepiasi teisėjų „burbule“ ir nieko nekalba. Man atrodo, kad teisėjas nesuprato, ką daro.

Aš kreipiausi į jį prašydamas leidimo smūgiuoti, jis sušvilpė ir aš įmušiau įvartį. Kodėl jis vienu metu buvo įskaitęs įvartį? Nes žinojo, jog man leido smūgiuoti. Nesuprantu, kodėl šiame epizode turėjo įsiterpti VAR teisėjas, nes jis negirdėjo, ką arbitras man pasakė“, – nervinosi L.Dunkas.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų