Žemiau pateikiame 5 populiarius mitus apie automobilio saugumą.
1. Nemažai vairuotojų mano, kad saugos diržai eismo įvykio metu gali sužeisti. Nors jie ir gali palikti randų ar įbrėžimų, tai nepalyginama su sunkiais sužalojimais, gresiančiais neprisisegus saugos diržo. Anksčiau buvo manoma, kad, jei žmogus prisisegęs saugos diržu, tai pastarasis jį įkalins sudaužytame automobilyje. Tačiau yra žymiai daugiau šansų susidūrimo metu išlėkti iš automobilio ir žūti, nei įstrigti mašinos viduje dėl saugos diržo.
2. Kai kurie žmonės tiki, kad automobiliai, turintys ABS sistemą, visada yra saugesni už tuos, kurie jos neturi. Tačiau naujausi tyrimai atskleidė, kad žmonės, vairuojantys mašinas, aprūpintas ABS, dažnai turi sunkumų pilnai nuspausti stabdžių pedalą šoko būsenoje. Taip pat, ABS sistema sutrukdo ratams užsiblokuoti, o tai gali sukelti buksavimą.
3. Vienas iš mitų yra ir tai, kad „greitis žudo“. Tačiau tai toli gražu ne visada tiesa. Nors greičio viršijimas, neabejotinai, kelia pavojų, tačiau statistika taip pat rodo, kad vairuotojai, važiuojantys 16 km/h lėčiau už likusį eismą, turi 6 kartus didesnį pavojų patekti į eismo įvykį, nei važiuojantys 8- 16 km/h greičiau, nei vidutinis eismo greitis.
4. Dideli automobiliai visada yra saugesni. Regis, tai turėtų būti logiška, tačiau neseniai atlikti tyrimai rodo, kad automobilio svoris iš tikrųjų yra mažiau svarbus saugumui, nei mano daugelis žmonių. Palyginus, mažai sveriančios transporto priemonės yra saugesnės už sunkesnes, bet nebūtinai dėl paties svorio, o todėl, kad mažesni automobiliai neretai turi geresnes saugumo charakteristikas.
5. Brangių automobilių sėdynės yra saugesnės už kitų. Tai mitas. Visos patvirtintos ir tarptautinius reikalavimus atitinkančios transporto priemonių sėdynės yra vienodai saugios. Kai kurios sėdynės pasižymėti brangesnėmis ar aukštesnės kokybės medžiagomis, tačiau tai dar nereiškia, kad jos yra saugesnės.