Mokslininkai įrodė, kad egzistuoja ryšys tarp moterų apsipirkimo įpročių ir jų menstruacinio ciklo periodo.
Likus keletui dienų iki menstruacijų moterys labiau linkę pirkti impulsyviai. Anot psichologų, taip yra todėl, kad apsipirkimo malonumas padeda moterims sumažinti neigiamas emocijas, kurias sukelia hormonų svyravimai.
Tyrimo metu 443 moterų buvo klausinėjama apie jų apsipirkimo įpročius. Paaiškėjo, kad 153 moterys ciklo pabaigoje linkę mažiau kontroliuoti savo išlaidas.
Tyrimui vadovavusi Hertfordšyro universiteto mokslininkė Karen Pine dienraščiui „Daily Mail“ sakė: „Likus keletui dienų iki menstruacijų moterys mažiau kontroliuoja savo išlaidas, dažniau perka impulsyviai, įsigyja nereikalingus daiktus. Tokios elgsenos priežastis - reakcija į suintensyvėjusias emocijas. Daugelis moterų šiuo periodu jaučia įtampą, jų nuotaika pablogėja, tuo tarpu apsipirkinėjimas padeda atgauti pusiausvyrą ir pradžiuginti save“.
Mokslininkė taip pat pažymėjo, kad apsipirkinėjimas nėra toks blogas būdas įveikti neigiamas emocijas, kaip, pavyzdžiui, alkoholio ar narkotikų vartojimas. O moterims, kurios nori išvengti nepageidaujamų išlaidų, ji pataria vengti apsipirkinėjimų menstruacinio ciklo pabaigoje.