Jei manote, kad visų ratų pavara „Ferrari FF“ ir kituose šių dienų superautomobiliuose yra naujausių laikų inovacija – klystate. Tiesiog reikia prisiminti automobilių istoriją. Tokią istorijos pamoką Šveicarijos Alpėse nufilmavo „Classic Driver“ kolektyvas, parodydamas du skirtingų laikmečių, tačiau idėjiškai itin panašius automobilius.
Abu automobiliai itin panašūs. 2+2 tipo salonas, visų ratų pavara, solidi variklio galia, žvėriška kaina ir kilmingiems superautomobiliams būdingos ambicijos. Šių dienų „Ferrari FF“ žinome puikiai, mūsų skaitytojams apie šį italų superautomobilį pasakojome jau ne vieną kartą. Na o ką galėtumėte pasakyti apie „Jensen Interceptor FF“?
Tai XX a. septyniasdešimtųjų metų britų superautomobilis. „Interceptor FF“ buvo gaminamas nuo 1966 iki 1971 metų. Kėbulą šiam gražuoliui kūrė italų „Vignale“, o visus ratus per „Ferguson“ tipo transmisiją suko 7,2 litro darbo tūrio 302 a.g. amerikoniškas „Chrysler“ V8 tipo motoras.Nors pakabos konstrukcija, žvelgiant iš XXI a. vertinimo pozicijų, yra gan archajiška, dėl idealaus svorio paskirstymo tarp ašių „Jensen“ manieras giria net ir šių dienų ekspertai.