Pirmąjį šių metų pusmetį „Renault“, pardavusi 1,4 mln. transporto priemonių, t. y. 1,9 proc. daugiau negu per tą patį laikotarpį 2010 m., pasiekė naują pardavimų rekordą.
Tarptautiniai pardavimai buvo 20,4 proc., o „Renault“ prekės ženklo – 5,7 proc. didesni, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Tarptautiniai rezultatai: grupė, pardavusi 542 000 transporto priemonių, t. y. 20,4 proc. daugiau negu pirmąjį 2010 m. pusmetį, patvirtino ir savo augimo potencialą, ir globalizaciją. „Renault“ grupės automobilių, parduotų už Europos ribų, dalis augo 6 punktais ir dabar sudaro 40 proc. visų pardavimų.
Rezultatai Europoje: „Renault“ prekės ženklas išlaikė antrąją poziciją pagal užimamą keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalį – 8,5 proc. Jis taip pat liko lengvųjų komercinių automobilių rinkos lyderiu, turėdamas 15,2 proc. rinkos dalies.
Rezultatai Prancūzijoje: „Renault“ liko lydere pagal keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių pardavimus, tačiau „Renault“ grupės keleivinių automobilių pardavimai rinkoje, kuri viršijo lūkesčius, sumažėjo dėl žemo atsargų lygio ir tiekimo apribojimų.
„Renault“ prekės ženklas visame pasaulyje (šiuo metu prekės ženklas yra 112 šalių) augo 5,7 proc. ir pardavė 1,1 mln. transporto priemonių, tai sudarė 83 proc. visų grupės pardavimų. „Dacia“ prekės ženklas, parduodamas tik Europoje ir Viduržemio jūros regione, pranešė apie 3 proc. sumažėjusius pardavimus (177 000 vnt.), o Pietų Korėjoje esančios „Renault Samsung Motors“ pardavimai krito 36 proc., iki 56 000.