Šį mėnesį duris atversiančioje Pekino automobilių parodoje vokiečiai ruošiasi pristatyti ultimatyvų kompaktišką miesto visureigį „Audi RS Q3“. Tiesa, „RS Q3“ yra tik konceptas. Tačiau didesnių kliūčių galimai tokio automobilio evoliucijai į serijinį gaminį nėra.
Pekine vokiečiai ruošiasi pristatyti ultimatyvų kompaktišką miesto visureigį „Audi RS Q3“. (nuotr. Gamintojo)
Automobilis debiutuos šio mėnesio pabaigoje, tačiau vokiečiai ja dabar pasidalino oficialiomis šio visureigio fotografijomis ir pastebėjimais apie techninę automobilio pusę. Panašu, „Audi“ apsisprendimas dėl šio automobilio ateities priklausys nuo publikos susidomėjimo parodoje. Juo labiau, kinai mielai perka brangius vokiečių gamybos automobilius.
Pekine vokiečiai ruošiasi pristatyti ultimatyvų kompaktišką miesto visureigį „Audi RS Q3“. (nuotr. Gamintojo)
Techninė šio miesto visureigio pusė jokių revoliucinių inovacijų neslepia, tačiau verta pagarbos. Viskas čia pagal geriausias šio žanro taisykles – po variklio dangčiu ultimatyviame visureigyje urzgia iš „TT RS“ modelio pasiskolintas turbininis 2,5 litro darbo tūrio „TFSI“ motoras, kurio galia siekia 360 a.g. Sukimo momentas visiems keturiems automobilio ratams perduodamas per septynių pavarų „S-tronic“ pavarų dėžė su dvejomis sankabomis. Vokiečiai teigia, kad „Audi RS Q3“ iki 100 kilometrų per valandą gali įsibėgėti per 5,2 sek.
Pekine vokiečiai ruošiasi pristatyti ultimatyvų kompaktišką miesto visureigį „Audi RS Q3“. (nuotr. Gamintojo)
Visa kita irgi dera prie pasikeitusios specifikos – agresyvūs aptakai, 20 colių ratai, prabangi salono apdaila su „Alcantara“ ir „Nappa“ rūšių oda, o taip pat ir firminė mėlyna „RS“ spalva iš karto liudija, kad tai jau ne šiaip miesto visureigis, o didelių ambicijų turintis superautomobilis.
Pekine vokiečiai ruošiasi pristatyti ultimatyvų kompaktišką miesto visureigį „Audi RS Q3“. (nuotr. Gamintojo)