„Ferrari“ komandos autobusas „Iveco“, kuriuo 2001-2005 metais gana dažnai buvo vežiojami Michaelis Šumacheris ir Rubensas Baričelo, bus parduodamas aukcione. Raudonas „Iveco“ įdomus ne tik savo istorija, bet ir perdarymais – viduje čia jau ne įprastas keleivių salonas, o nedideli apartamentai.

Autobuso gale - normalus miegamasis. (nuotr. Gamintojo)Autobuso gale - normalus miegamasis. (nuotr. Gamintojo)

Tai kas padaryta autobuso viduje nėra joks stebuklas, tačiau tokie viešbučiai ant ratų Europoje yra retenybė. Didžiausi turistiniai kemperiai čia yra gana reti, tai greičiau JAV automobilinei kultūrai būdingas atributas. Už Atlanto jiems naudojamas net ne „camper“ terminas, o solidesnis „motorhome“. Palyginti su amerikoniškais „Prevost“ M.Šumaherio mobilių apartamentų interjeras atrodo net ir kuklokai. Tačiau tai juk ne riedantys rūmai, o tiesiog geras korporatyvinis viešbutis.

Autobuso virtuvės kampas. (nuotr. Gamintojo)Autobuso virtuvės kampas. (nuotr. Gamintojo)

Šio „Iveco“ viduje yra kelios kajutės, virtuvės blokas, sanitarinis mazgas, minibaras, didžiulis televizorius su „Bose“ namų kino sistema, palydovinis telefonas ir bevielis internetas.

REKLAMA

Na o iš techninės pusės šie apartamentai yra tipinis „Iveco“ autobusas su 375 a.g. dyzeliu ir pneumatine pakaba. Pažymėtina, kad 85 tūkst, kilometrų rida autobusui yra tiesiog niekinga. Kadangi neeilinis autobusas yra su verta dėmesio istorija, gana humaniška atrodo ir prognozuojama pardavimo kaina – italai tikisi už jį gauti 320-420 tūkst. Amerikos „žaliųjų“.

Tai ne riedantys rūmai, o tiesiog geras korporatyvinis viešbutis. (nuotr. Gamintojo)Tai ne riedantys rūmai, o tiesiog geras korporatyvinis viešbutis. (nuotr. Gamintojo)


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų