Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Na vienkatiniai telefonai, vienkartiniai batai, vienkartiniai drabuziai - galbut atejo eile vienkartiniams automobiliams? Tai aisku, kam gaminti patikima daikta, kai nusipirkes ji zmogelis nesikreips i remonta koki desimtmeti - neekonomiska, jei jau zmogelis nupirko masina - negalima jo paleisti nuo pasaitelio. Tai aktualu tiek tiems patiems automobiliu gamintojams, tiek ir bankams ... Vadinas tai gali buti daroma tycia ("Samokslo teorija" :) ) arba yra ir kitas variantas - taigi dabartinese masinose tiek visokiu pribambasu, kad tikimybe jog kazkas suges yra visada. Visur elektronika ir papildomi mikrovarikliukai - langu pakelimas, veidrodziu pasukimas ir t.t. ir t.t. Na o kuo daugiau masinoje visokios elektronikos ir ivairiu judanciu daliu - tuo didesne tikimybe sugesti. Tad nenori kad daznai gestu - pirk bazinius modelius ... ir pigiau ir patikimiau :)
jei turejai tik viena masina tai dievini vokecius,japonai dag geriasni,patogiasni,tilesni(turiu omeni garso izoliacija ir variklio darba)
O kur dingo Ferariai kurie paprasčiausiai sudega?
dar pora auto kartų, ir galėsim galvoti kaip patiems ką susirinkti garaže...
„Espace“ modeliai niekada nepasižymėjo dideliu patikimumu.
-Antros kartos „Espace“ aplamai buvo „neužmušamas“
auto gamintojai dirba žydiško viarslo principu- kam gaminti gerai, jei gali gaminti pusėtinai ir parduoti?
Subyra mašiniukas po 5-6 metų ir perki naują arba moki pusė mašinos kainos už remontą, eini į banką ir vėl dirbi bankui ir auto gamintojui- jedem das sein, die arbeit machts frei ;).
Gaila praėjo tie laikai kai mersas važiuodavo 30 metų- senelis nusipirkdavo, sūnus išmokdavo su juo vairuoti ir jame anūką padarydavo kai studentaudavo, o anūkas su tuo pačiu mersu išmokdavo vairuoti ir tik tada mersas papuldavo į metalo laužą.
Oro sriauto matuoklis,EGR vožtuvas,Kūro slėgio palaikymo daviklis,alk veleno padėties daviklis ir t. t,padangų slėgio davikliai ---- po to į servis rėzimą ir ieškok storos piniginės.Ne veltui visas variklis uždengtas plastiku....
anksciau uzkurdavai dyzeli ir kleksi jis nesustodamas. o dabar kiekviena purkstuka reguliuoja kompiuteriai. kaip jie neges?
Na logiškai pamąsčius tai žinoma, naujos mašinos turi didesnę tikimybę sugesti. Į naujesnius modelius visada yra prikišama vis daugiau elektronikos, to pasekoje atsiranda tikimybė sugesti. Na, kad ir palyginkime liaudies taip mylimus golf`us. Ką turėjo MK1? Pečiuką ir šildomą galinį stiklą. Paprastą dyzelinį variklį na ir kas jame gali sugesti? Na taip važiuoklė. Bet čia jau yra nelyginamas dalykas priklausantis nuo daug kintamųjų. O dabartiniai modeliai? Prifarširuoti elektronikos, o ji gali ir pavesti. Visada taip bus. Viskas tobulėja. O to pasekoje, gali atsirasti klaidų.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų