Nevykėlių TOP 10: atnaujinti modeliai, kurie genda dažniau už savo pirmtakus

Publikuota 2012.02.08 17:10

Elmas 2012-02-20 08:52:28
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Na vienkatiniai telefonai, vienkartiniai batai, vienkartiniai drabuziai - galbut atejo eile vienkartiniams automobiliams? Tai aisku, kam gaminti patikima daikta, kai nusipirkes ji zmogelis nesikreips i remonta koki desimtmeti - neekonomiska, jei jau zmogelis nupirko masina - negalima jo paleisti nuo pasaitelio. Tai aktualu tiek tiems patiems automobiliu gamintojams, tiek ir bankams ... Vadinas tai gali buti daroma tycia ("Samokslo teorija" :) ) arba yra ir kitas variantas - taigi dabartinese masinose tiek visokiu pribambasu, kad tikimybe jog kazkas suges yra visada. Visur elektronika ir papildomi mikrovarikliukai - langu pakelimas, veidrodziu pasukimas ir t.t. ir t.t. Na o kuo daugiau masinoje visokios elektronikos ir ivairiu judanciu daliu - tuo didesne tikimybe sugesti. Tad nenori kad daznai gestu - pirk bazinius modelius ... ir pigiau ir patikimiau :)   ATSAKYTI
sss 2012-02-17 09:14:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
jei turejai tik viena masina tai dievini vokecius,japonai dag geriasni,patogiasni,tilesni(turiu omeni garso izoliacija ir variklio darba)   ATSAKYTI
LB 2012-02-16 11:40:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
O kur dingo Ferariai kurie paprasčiausiai sudega?   ATSAKYTI
kukas 2012-02-15 20:35:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
dar pora auto kartų, ir galėsim galvoti kaip patiems ką susirinkti garaže...   ATSAKYTI
gogo 2012-02-14 10:06:41
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
„Espace“ modeliai niekada nepasižymėjo dideliu patikimumu.
-Antros kartos „Espace“ aplamai buvo „neužmušamas“   ATSAKYTI
tiesa 2012-02-13 10:00:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
auto gamintojai dirba žydiško viarslo principu- kam gaminti gerai, jei gali gaminti pusėtinai ir parduoti?
Subyra mašiniukas po 5-6 metų ir perki naują arba moki pusė mašinos kainos už remontą, eini į banką ir vėl dirbi bankui ir auto gamintojui- jedem das sein, die arbeit machts frei ;).
Gaila praėjo tie laikai kai mersas važiuodavo 30 metų- senelis nusipirkdavo, sūnus išmokdavo su juo vairuoti ir jame anūką padarydavo kai studentaudavo, o anūkas su tuo pačiu mersu išmokdavo vairuoti ir tik tada mersas papuldavo į metalo laužą.
   ATSAKYTI
kaimietis 2012-02-12 13:33:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Oro sriauto matuoklis,EGR vožtuvas,Kūro slėgio palaikymo daviklis,alk veleno padėties daviklis ir t. t,padangų slėgio davikliai ---- po to į servis rėzimą ir ieškok storos piniginės.Ne veltui visas variklis uždengtas plastiku....   ATSAKYTI
skor25 2012-02-10 15:39:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
anksciau uzkurdavai dyzeli ir kleksi jis nesustodamas. o dabar kiekviena purkstuka reguliuoja kompiuteriai. kaip jie neges?   ATSAKYTI
:) 2012-02-10 15:32:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
runkelis...   ATSAKYTI
Phobos 2012-02-10 00:23:44
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Na logiškai pamąsčius tai žinoma, naujos mašinos turi didesnę tikimybę sugesti. Į naujesnius modelius visada yra prikišama vis daugiau elektronikos, to pasekoje atsiranda tikimybė sugesti. Na, kad ir palyginkime liaudies taip mylimus golf`us. Ką turėjo MK1? Pečiuką ir šildomą galinį stiklą. Paprastą dyzelinį variklį na ir kas jame gali sugesti? Na taip važiuoklė. Bet čia jau yra nelyginamas dalykas priklausantis nuo daug kintamųjų. O dabartiniai modeliai? Prifarširuoti elektronikos, o ji gali ir pavesti. Visada taip bus. Viskas tobulėja. O to pasekoje, gali atsirasti klaidų.    ATSAKYTI
... 2012-02-09 22:02:22
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Štai jums ir vokiška kokybė. :)   ATSAKYTI
marius 2012-02-09 20:41:02
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Masinos nera daromos tobulos. Patys gamintojai jas "sabotazina". Didesne tikimybe gedimui, didesne tikimybe jog kazkas pirks nauja masina   ATSAKYTI
Desninga 2012-02-09 13:30:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kuo naujesnis modelis, tuo sudetingesnes sistemos diegiamos, didesnis integralumas, maziau metalu-daugiau plasmasiu - gedimai garantuoti. Dejome ant "aukstu klasiu", esme kad butu taupus, pakankamos galios ir su GERA garso izoliacija.   ATSAKYTI
ss 2012-02-09 08:35:57
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
kaimiecio nuomone ;))))   ATSAKYTI
joks stebuklas 2012-02-09 02:14:54
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
o desninga. Auto perfarsiruojami jau visokiom mandrybem ir "navarotais", tuo paciu metu taupant be proto kur tik beimanoma. Tame sdkaiciuj ir projektavimui, ir bendymams, ir, ir... Kad tik but naujas modelis kuo dazniau.    ATSAKYTI
to meh 2012-02-09 00:09:48
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
nu ir kas. Vistiek geriau "biski dazniau gendantis" aukstos klases vokiskas automobilis, kuris visom prasmem pranasesnis uz "negendanti" atsilikusi, negrazu, nepatogu ir japoniska tranta.   ATSAKYTI
;DD 2012-02-08 20:12:44
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
pieva    ATSAKYTI
meh 2012-02-08 18:21:31
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
užtai nei vieno Japoniško   ATSAKYTI
NIEKO NAUJO: 2012-02-08 17:26:15
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
tik - eilinis "kapitalizmo pažangos" rezultatas...   ATSAKYTI
REKLAMA
Į viršų