• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 C-MAX bus pirmasis „Ford“ modelis, kuriame bus montuojami naujos kartos 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininis ir 1,5 litro darbinio tūrio „TDCi ECOnetic“ dyzelinis varikliai, išsiskiriantys taupumu ir itin maža anglies dvideginio emisija.

 C-MAX bus pirmasis „Ford“ modelis, kuriame bus montuojami naujos kartos 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininis ir 1,5 litro darbinio tūrio „TDCi ECOnetic“ dyzelinis varikliai, išsiskiriantys taupumu ir itin maža anglies dvideginio emisija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„C-MAX rinkoje žinomas kaip automobilis, kuriame dera taupus važiavimas, tikslus, sportiškas vairavimas ir erdvus, lengvai transformuojamas salonas. Naujosios jėgainės pridės papildomų taškų už taupumą ir draugiškumą aplinkai, be jokių kompromisų važiavimo komfortui ir dinamikai. Modelio apdailos, išbaigtumo ir pagalbinių sistemų galėtų pavydėti ir automobiliai, priskiriami aukštesnei klasei“, - pažymėjo „Ford of Europe“ vykdomasis viceprezidentas Stephenas Odellas.

REKLAMA

C-MAX „Ford“ modelių gamoje pasirodė 2003 metais ir nuo to laiko pirkėjai jau įsigijo daugiau nei 1,2 milijono įvairių modifikacijų kompaktinių vienatūrių. Dabartinės, trečiosios kartos, C-MAX užima daugiau nei 12 proc. Europos rinkos savo segmente.

Radikalus modelio atnaujinimas priartino C-MAX prie „One Ford“ globalaus dizaino filosofijos. Iš kitų „Ford“ modelių atpažįstama priekinių grotelių trapecija, glotnesni, tarsi išskaptuoti priekiniai žibintai ir grakštūs rūko žibintai C-MAX veidui suteikia daugiau išdidumo ir savivertės. Galinės durys tapo išraiškingesnėmis, labiau integruotomis į kėbulo kūną – prisidėjo ir naujausia plieno virinimo lazeriu technologija, leidžianti tiksliau ir tvirčiau susieti atskiras, kad ir labai mažas, detales.

REKLAMA
REKLAMA

Automobilio salone į akis krenta priekinė panelė, kurioje gerokai sumažėjo atskirų mygtukų ir reguliavimo prietaisų. Juodo satino tipo panelės apdailas su chromo detalėmis suteikia elegancijos ir modernumo pojūtį. Atsižvelgiant į vartotojų pastabas sukonstruoti ranktūriai, laikikliai gėrimams ir daiktadėžė, kurioje taip pat yra papildomas USB jungties lizdas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujasis C-MAX tapo tylesnis. Išorės triukšmus efektyviau slopina storesni šoniniai stiklai ir sandaresnės galinių durų ir priekinio stiklo tarpinės. Variklio skyriaus šilumos ekranas pripildytas specialios triukšmą slopinančios medžiagos, papildomų sandarinimo priemonių numatyta versijoms su dyzeliniais varikliais.

REKLAMA

„Ford“ inžinieriai naujajame C-MAX įdiegė daugumą pažangiausių saugumo sistemų, kurios ne tik padės saugiai jaustis kelyje, bet ir pagelbės vairuotojams, neturintiems patirties. Sunkiai sekasi statyti automobilį perpildytoje aikštelėje? „Active Park Assist“ sistema pati vairuoja, užtenka spausti akceleratorių ir stabdžio pedalą. Maža to, specialus radaras stebi, ar 40 metrų zonoje nėra judančio automobilio, su kuriuo galima susidurti išvažiuojant iš stovėjimo vietos.

REKLAMA

Atbunka dėmesys miesto spūstyse? „Active City Stop“ padės išvengti susidūrimo su priekyje važiuojančiu ir staigiai stabdančiu automobiliu ar kita kliūtimi. Naujausia sistemos versija veikia važiuojant iki 50 km/h greičiu. Norite papildomos pagalbos greitkelyje? „Active Braking“ susidūrimų išvengimo sistema veikia greičio ruože nuo 8 iki 180 km/h. Pristabdys, jei automobilis atsidūrė pavojingai arti priešais važiuojančios transporto priemonės. Panašią funkciją dabar turės ir automatinė greičio palaikymo sistema „Adaptive Cruise Control System“, leidžianti nustatyti atstumą iki važiuojančiųjų priešais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Gausybės elektroninių sistemų ir įrangos valdymui skirtas naujausios kartos komunikacijos modulis SYNC 2, valdomas liečiamuoju ekranu arba balsu. C-MAX montuojama „Sony“ garso sistema su 10 to paties gamintojo garsiakalbių.

Naujasis C-MAX turės didesnį variklių pasirinkimą. Nemaža dalis pirkėjų užsakys trejus metus iš eilės geriausiu pasaulyje pripažintą 1 litro darbinio tūrio trijų cilindrų „EcoBoost“ benzininį variklį. Galima rinktis iš dviejų – 100 ir 125 AG galios modifikacijų. Norintys galingesnio agregato, galės pasirinkti vieną iš dviejų naujutėlaičių – 150 arba 182 AG galios – 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininių variklių. Dyzelių gerbėjams – 95 arba 120 AG galios 1,5 litro darbinio tūrio „TDCi ECOnetic“. Jo anglies dvideginio emisija siekia vos 99 g/km. Vėliau bus siūlomas ir modernizuotas 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis, kaip teigiama, švaresnis ir galingesnis nei buvo.

Naujasis C-MAX turės naujus LED dienos žibintus ir išmanius bi-ksenonius žibintus su įdiegta adaptyvia šviesos valdymo sistema, kuri, priklausomai nuo važiavimo sąlygų, nustato vieną iš 7 skirtingų žibintų darbo režimų. C-MAX taip pat bus parduodamas su programuojamu raktu „Ford MyKey“, kuris leidžia apriboti važiavimo greitį, garso sistemos garso lygį ir kitus parametrus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų