#Under8... „Renault Sport“ prisiekė: rekordas bus! Ir sportiškasis „Mégane“, rekordiniu laiku įveikęs legendinio „Nürburgring“ trasos Šiaurinio žiedo (vok. Nordschleife) trečiąjį ratą, dar vienu įrašu papildė savo įspūdingų pasiekimų sąrašą. Šio žygdarbio autorius – radikalia filosofija dvelkiantis visiškai naujas riboto skaičiaus laidos modelis „Mégane R.S. 275 Trophy-R“.
7 min. 54,36 sek. Tai naujas rekordinis vieno rato laikas, kurį garsiajame „Nürburgring“ trasos Šiauriniame žiede – grėsmingajame „Nordschleife“ – priekiniais ratais varomų automobilių kategorijoje pasiekė „Mégane R.S. 275 Trophy-R“.
Pasiekus rekordus su „Mégane R26.R“ 2008 m. ir su „Mégane R.S. Trophy“ 2011 m., „Renault Sport“ inžinieriams net nekilo mintis snausti ant laurų. Įveikęs lenktynių trasos ratą per 7 min. 54,36 sek., jau per patį pirmąjį pasirodymą automobilis „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ „Nürburgring“ trasos istorijoje paliko ryškų savo vardo ir valdymo savybių potencialo pėdsaką.
Radikalioji riboto skaičiaus laida: idealūs sportiški automobiliai lenktynėms
„Mégane R.S. 275 Trophy-R“ – tai dvivietis modelis sukurtas ant neseniai rinkai pristatyto „Mégane R.S. 275 Trophy“ bazės. Išskirtinei naujajai riboto skaičiaus laidai, kurią sukūrė „Renault Sport“ inžinieriai, būdingas ypatingas sportiškumas, atkeliavęs iš „Renault“ ženklo patirties lenktynių trasose. Be to, dėl 100 kilogramų mažesnio svorio pagerėjo valdymo savybės.
„Mégane R.S. 275 Trophy-R“ standartinėje įrangoje bus „Cup“ važiuoklė su riboto slydimo diferencialu, 2,0 litrų benzininis variklis, kuris išvysto 275 AG galią, iš titano pagaminta „Akrapovič“ dujų išmetimo sistema, „Öhlins Road&Track“ reguliuojami amortizatoriai su kompozitinės medžiagos spyruoklėmis ir „MICHELIN Pilot Sport Cup 2“ padangos, kurios specialiai pritaikytos būtent šiam automobiliui.
Kadangi „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ nėra galinių sėdynių, priekyje sumontuotos „Recaro Pôle Position“ polikarbonato monokokinės sėdynės, kurios leido automobilio svorį sumažinti 42 kilogramais. Prie sėdynių – trijų taškų saugos diržai, tačiau atskirai galima įsigyti ir šešių taškų sagtimi susegamų aviacinio stiliaus saugos diržų komplektą. Apsauginis strypas ir tinklas neleidžia bagažui judėti ir taip apsaugo keleivius.
Lenktynių mėgėjus, kuriems įveikiant trasos ratą gyvybiškai svarbi kiekviena sekundė, pradžiugins tai, kad dėl ličio jonų akumuliatoriaus bendras svoris sumažėjo dar 16 kg.
Siekiant užtikrinti efektyvų stabdymą ir tuo pačiu sumažinti bendrą automobilio svorį, „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ sumontuota ypatinga stabdymo sistema. Įrengus 350/28 skersmens plieno ir aliuminio diskus, automobilis palengvėjo dar trimis kilogramais. Be to, kad šie „Renault Sport“ ženklo stabdžiai idealiai pritaikyti intensyviam naudojimui lenktynių trasoje, jie užtikrina ir dar geresnį sukibimą.
Ypač sportiška išvaizda
„Mégane R.S. 275 Trophy-R“ išorė išsiskiria nauju dviejų spalvų deriniu – jo „Etoilé Black“ (žvaigždėtos juodos) spalvos stogas puikiai dera su „Pearlescent White“ (perlų baltos) spalvos apdaila. Ryškiai raudonai papuošta „F-1“ automobiliams būdinga priekinė plokštė su „Trophy-R“ ženklu, languotos vėliavėlės priekinių durelių apačioje ir piešiniai ant šonų bei 19 colių juodos arba raudonos spalvos „Speedline“ ratlankiai vainikuoja šio automobilio išskirtinumą tiek kelyje, tiek ir lenktynių trasose.
Prašmatnumo „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ vidui suteikia „Alcantara“ vairo apdaila ir gofruota stovėjimo stabdžio svirties įmautė, oda papuoštas pavarų svirties bumbulas ir raudoni saugos diržai, puikiai derantys su dekoratyviniu sėdynių ir vairo apdailos peltakiu.
7 min. 54,36 sek.: Naujasis rekordas iškalbingai byloja „Renault Sport“ inžinierių kompetenciją „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ puikiai įkūnija patirtį, kurią „Renault“ variklių ir važiuoklės konstruktoriai sukaupė automobilių sporte – pradedant ralio varžybomis ir baigiant „Formulės-1“ lenktynėmis.
14 sekundėmis pagerintas ankstesnis rekordas, kurį 2011 m. pasiekė „Mégane R.S. Trophy“, – tai „Renault Sport Technologies“ komandų ir jų partnerių nuoširdaus darbo rezultatas.
Siekiant optimaliai ištobulinti šį riboto skaičiaus laidos modelį, kuris išsiskiria nepaprasta dinamika kelyje, atlikta daugybė šimtus valandų trukusių bandymų Prancūzijoje, Ispanijoje ir Vokietijoje.