„Volkswagen“ oficialiai patvirtino, kad gamins serijinį kompaktišką miesto visuregį „Volkswagen Taigun“. Automobilis debiutuos 2016 metais ir kainuos nuo 15 tūkst. eurų. „Volkswagen“ šį automobilį gamins Brazilijos San Paulo ir Indijos Puna mieste esančiose gamyklose.
Tiesa, detalių apie būsimo kompaktiško miesto visureigio techninę dalį vokiečiai dar neatskleidžia. O gandų yra įvairių. Štai dar nėra aišku kokia bus naudojama platforma. Jei bus naudojamas kompaktiškojo „Up!“ pagrindas, automobilis gaus tik priekinių ratų pavarą. Tačiau visai įmanoma, kad „Taigun“ bus gaminamas naudojant ir „Volkswagen Golf“ platformą. Tuomet būtų galima naudoti galingesnius variklius ir transmisiją su visų ratų pavara.
Dar koncepcinį „Taigun“ vokiečiai pristatė 2012 metais San-Paulo automobilių parodoje. „Taigun“ kėbulo ilgis siekia 3859 mm, plotis apima 1728 mm, o aukštis sudaro 1570 mm. Tokie matmenys daro jį mažesnį ne tik už „Tiguan“ (4432 mm), bet ir už „Nissan“ superhitą „Juke“ (4125 mm). Modelio ratų bazė apima 2470 mm, taigi ji yra maždaug 50 mm didesnė nei „Up!“ hečbeko – toks yra gerokai didesnių išorės gabaritų rezultatas. Krosoverio viduje įrengtos keturios sėdynės ir solidaus tūrio 280 litrų bagažinė, kuri gali padidėti iki 987 litrų, kai sulankstomos galinės sėdynės.
Koncepcinio visureigio ratus suko iš „Up!“ paskolintas 1,0 litro darbo tūrio benzininis variklis, patobulintas tiesioginiu degalų įpurškimu ir turbokompresoriumi. Po tokių pakeitimų maksimali jo galia išaugo iki 108 AG, o sukimo momentas siekia 175 Nm esant 1500 aps./min. Momentas per mechaninę šešių laipsnių pavarų dėžę perduodamas priekiniams ratams.