Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Nepraejau ir as to dumingumo, nors visa kita buvo puiku. Filmavau procesa - maniau sprogs, bent prisiminimas liks :) Dabar pasiziuriu video , ir matosi , kad varikliukas lyg uzspringsta prie tam tikru apsuku, o kai turbina isijungia - viskas puiku. Gal sakau per staigiai spaudzia, GA KYSIO NORI ?
Niekaip nesuprantu, kam taip spausti? Greitis LT tiek ribojamas, kad 2,5t apsuku normaliai vaziuojant jau max. Pabandziau 3 pavara iki 3000 pavaziuot , 110km/h --- Kas baudas mokes ???
Vienas pliusas - po tokio praputimo, varikliukas atgijo. Dar smagiau suktis pradejo. Dabar skraidau - gerai , kad "fenus" is policijos ateme :)))) Tuvlita patikrino - lakstyt galiu :))) Gaila , kad teks dar kart vaziuot , gal KYSY DUOT ?
Nepykit jei praskrisiu - mane prapute :)
Kad techninė apžiūs metu gadinami (ir rimtai) dizeliukai, tai faktas. Net servisuose perspėja. Mno dizeliukas dar gana naujas (2008 metu) ir važiuojant 130 km nepasiekia daugiau 2500 apsuku. Taigi, įtariu, kiltų nenugalimas noras prismaugti tokį tikrintoją jei mano mašiniuką prie mano akių pradėtų pjauti iki 5500. Tai kas gaunasi? Mašina tikrai techniškai tvarkinga ("išlaižyta", kaip sakoma), o vien iš baimės, kad ją "išrakins" reikėtų ieškotis nelegalių landų (mokėti kyšius)?! O gal to ir siekiama? Būtinai prisidėčiau prie protesto akcijos.
reikia buti de.bilu kad minti ant tokiu apsuku su dyzeliu
Kas sugadino - tas ir turi moketi. "Tuvlita" privalo apmoketi variklio kapitalini remonta.
Matau visokių nuomonių. Manau čia parašo ir technines apžiūras atliekantys ir kiti suinteresuoti. Jaučiasi žmonių išankstinis nusistatymas. Faktiškai visisškai aišku, kad mašinų laužyti nereikia, galima CO nustatyti ir nelaužant. Tačiau yra jėgų, kurios nori, kad būtų laužoma. Čia daug kas uždirba iš to. Uždirba mašinų pardavėjai, atsarginių dalių pardavėjai, mašinas remontuojantys ir t.t. Na bet nieko nepadarysi. Žmonės nevieningi. Dėl kuro kainų truputį streikavo, o čia tyku. Svarbu, kad mano nesulūžo. Galėtų kas nors suorganizuoti kokią tvarkingą akciją. Prisidėčiau, nors mano dyzeliukas ir naujas.
@Dar Pvz. sutartą dieną prie Susisiekimo ministerijos suvažiuoja kiek galima daugiau dyzelistų ir stovėdami suka varikliukus ant laisvų kiek galėdami idant paleistų kuo didesnį dūmų debesį Masiulio link :) Tarkim, kiekvieną ketvirtadienį 10val, ir kartoti akciją reguliariai.
Kaldunas, kloune tu, paziurek i keliu metu senumo masinas su milijoniniais prabegais, kiek jos dumo ismeta, net nereikia 3k apsuku uzmynt, va per tokius tai tikrai kelio nesimato. As pries du metus su senu paprastu dyzeliu atvaziaves i TA centra i ta ju vamzdi pripuciau gal 5x mazesni ismetamu duju kieki negu yra leistinas. Juokas ima is tokiu komentatoriu eGzpertu ir mechaniku.
@Aladin na tai pats sau prieštarauji, višta tu. atvažiavai su techniškai tvarkinga mašina ir praėjai apžiūra. O mašinos su milijoniniais prabiegais yra kledarai ir tokius reikia drausti eksploatuoti, ką ir daro tech. apžiūra. nes perekupai priveža i Lietuva visa šūdą, kur normaliose šalyse jų nebeeksploatuoja. o tautiečiai prisiperka po pigiai lavonu ir su idiotiška veido išraiška stebisi, kad jų kibirai linksta vos tik pagazavus.
Praeita savaite praeidinejau TA Virsuliskes Su visureigiu 2009 m. Atejo toks storas specialistas, kaip pagrandukas, purvinomis kelnemis, vos ilipo i masina ir kad uzspaude pedala. Variklis kaukia, sakau jam- nedrozk taip variklio, masina nauja. Aisku, viskas buvo gerai. Erzina, kai lipa i mano masina visokie tokie, cia tas tas pats kas mano zmona droztu... Po to nemalonu buvo sedeti, nuvaziavau sedyne issivaliau.
teisingai, kad taip testuoja dyzelius. ir kuo daugiau ju uzlinks tech apziuros metu, tuo geresniu oru kvepuosime. nes keliuose baisu kas darosi. prisipirke ubagai senu dyzeliniu kledaru, juodi melyni dumai eina kaip is senobiniu garveziu, net kelio nesimato. kvepuoti nera kuo. aplamai dyzelius turetu riboti, palikti naudoti pramonei ir zemes ukiui. taip kad ramiai muzikeliai, nekeliam bangu. peace.
@kaldunas kaldunas, tu a.silas, benzininiai varikliai labiau tersia gamta nei tie seni dyzeliniai kledarai..
@kaldunas Issiplauk galva. mano dyzelis bent visa kura degina, ne taip kaip tavo ant 3 cilindru dirbdamas benzinas.
Ir dar. Paskaičiau komentarus, esą ribotuvas neleidžia apsukoms kilti daugiau, kaip 3200 apsukų/min. Nesąmonė. Ant laisvo bėgio mano 2,4 jtd laisvai galima išspausti 5500 sūkių. Tik kam to reikia ?
As esu garantuotas kad mano dyzelis netersia oro labiau nei kiti, bet galiu beveik ir garantuot, kad apsuku kelimo iki pataloko jis neatlaikytu, tai lieka viena iseitis, vazinet su pasibaigusia TA, nusilupt nuo kokios masinos apziuros lipdukus ir vaziuot kol sustabdys ir gausiu keleta baudu, nes baudos bus pigiau nei darytis kapitalini varikliui.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų