Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Man taip pat kilo įtarimų dėl patikros. Autiomobilis TOJOTA 2006 m. Praeinant tech. apžiūrą taip gazavo "specialistas", kad rūko dūmai. Pasakiau, kad sudeginsite mano mašiną ir norėjau pažiūrėti, ką rodo tas jo įrenginys, už kurį reikia mums mokėti, berods 9 Lt. Neleido žiūrėti, bet pasakė, kad viršijama CO norma. Liepė klausti meistro, keisti filtrą ar dar ką nors tikrinti.
Darbe tą pačią dieną vyrai pamokino pravažiuoti pagazavus didesiu greičiu, ką ir padariusi sekančią dieną ne tik praėjau apžiūrą, bet mano automobilis buvo pagirtas už gerą stovį ir CO tesiekė 50 % normos. Nieko neremontavau, net kapoto nebuvau atidariusi, bet dar kartą sumokėjau jiems už to aparato panaudojimą tikrinant CO, kaip ir visi. Pagalvojau, kad vykdo planus, didina apyvartą, nes kaip kitai paaiškinti.
Darbe tą pačią dieną vyrai pamokino pravažiuoti pagazavus didesiu greičiu, ką ir padariusi sekančią dieną ne tik praėjau apžiūrą, bet mano automobilis buvo pagirtas už gerą stovį ir CO tesiekė 50 % normos. Nieko neremontavau, net kapoto nebuvau atidariusi, bet dar kartą sumokėjau jiems už to aparato panaudojimą tikrinant CO, kaip ir visi. Pagalvojau, kad vykdo planus, didina apyvartą, nes kaip kitai paaiškinti.
PIKTAS
Juk mes guvenam EU ir nereikia mums pasakoti apie EU direktyvas nes kaip dyzeliniu automobiliu tech apziuros vygdomos jose pujkiai zinome ir ne vienam skaitytojui manau teko tai atlikti savam automobiliuj.
Gyvenu Svedijoje jau gera desimti metu ir tenka ten praeiti tec apziura saviems automobiliams. Tenka tai daryti ir lietuvoje ir del to galiu palyginti kaip jos atliekamos . Nieko panasaus nevyksta Svedijoj kas vyksta Lietuvoje. Tiesa Svedijoje ir bande testuoti dyzelinius automobilius nustatant ju duminguma sukeliant apsukas bet ne iki 5500 apsuku o tik iki 3500 apsuku ir buvo sugadinti keli varikliai tech apziuros metu . Tech apziuros stotys susimokejo uz sia EU Direktyva ir greitai nutrauke tuos iksperimentus nes nukenejusiuju stojo ginti salies technikos zmones ir yrode kad siems varikliams yra nesveika tokios apsukos ir ypac kaip jos pasiekiamos dirptinai per kelias sek ir bunant salyginia saltiems variklias. Taigi sis eksperimentas gyvavo labai trumpa laika. Dabar dyzeliniai varikliai tikrinami taip ir kaip benzininiai ir tec apziura kainuoja tiek pat nors ji visada kainuodavo vienodai tiek dyzeliniams tiek benzininiams variklias vienodai. Cia tik musu gudragalviams kylo noras pasipinigauti ir tos EU direktyvos. Patikekit kad jie bendrauja su kitu saliu tech apziuros tarnybom ir vazineja i stazuotes vieni pas kitus ir zino ta problema kuria galetu issprest atsizvelgian i kitu saliu skaudu patyrima, bet cia kvepia papildomasi pinigais ir musu salies tech pziuros tarnybos jokiu budu to nenores atsisakyti ir visokioms imanomoms priemonems yrodines savo kvailas tiesas kad tai yra gyvybiskai butina
Juk mes guvenam EU ir nereikia mums pasakoti apie EU direktyvas nes kaip dyzeliniu automobiliu tech apziuros vygdomos jose pujkiai zinome ir ne vienam skaitytojui manau teko tai atlikti savam automobiliuj.
Gyvenu Svedijoje jau gera desimti metu ir tenka ten praeiti tec apziura saviems automobiliams. Tenka tai daryti ir lietuvoje ir del to galiu palyginti kaip jos atliekamos . Nieko panasaus nevyksta Svedijoj kas vyksta Lietuvoje. Tiesa Svedijoje ir bande testuoti dyzelinius automobilius nustatant ju duminguma sukeliant apsukas bet ne iki 5500 apsuku o tik iki 3500 apsuku ir buvo sugadinti keli varikliai tech apziuros metu . Tech apziuros stotys susimokejo uz sia EU Direktyva ir greitai nutrauke tuos iksperimentus nes nukenejusiuju stojo ginti salies technikos zmones ir yrode kad siems varikliams yra nesveika tokios apsukos ir ypac kaip jos pasiekiamos dirptinai per kelias sek ir bunant salyginia saltiems variklias. Taigi sis eksperimentas gyvavo labai trumpa laika. Dabar dyzeliniai varikliai tikrinami taip ir kaip benzininiai ir tec apziura kainuoja tiek pat nors ji visada kainuodavo vienodai tiek dyzeliniams tiek benzininiams variklias vienodai. Cia tik musu gudragalviams kylo noras pasipinigauti ir tos EU direktyvos. Patikekit kad jie bendrauja su kitu saliu tech apziuros tarnybom ir vazineja i stazuotes vieni pas kitus ir zino ta problema kuria galetu issprest atsizvelgian i kitu saliu skaudu patyrima, bet cia kvepia papildomasi pinigais ir musu salies tech pziuros tarnybos jokiu budu to nenores atsisakyti ir visokioms imanomoms priemonems yrodines savo kvailas tiesas kad tai yra gyvybiskai butina
Dyzeliai labai tersia aplinka, todel ir sustiprinta ju patikra. pagalvokit apie savo atzalas, kurie kviepuoja jusu paciu netvarkingu dizeliniu masinu dumais. sau i sulini spaudot
gal galima juos bendru susitarimu i teisma....ta tuvlita...nes visi puikiai zino,kad dyzeliams dideles apsukos nerekomenduojamos,ta gali patvirtint kiekvienas meistrelis
CO ir dumingumas skirtingi dalykai.teko apturet lenkijoj tikrinima,tai turbo dyzeli suka irgi iki galo.na tech apziuros ir QUOTRO gerai lauzo stabdzius tikrindami:(
Jau buvo ir taip aisku, kad bus daug uzkaltu varikliu. Ir be to tei ne europos sajungos direktyva, tokia tikrinimo tvarka sukure lietuvos biurokratai. o pagal sia tvarka tai:
Mažiausiai Nuo 3 Iki 6 kartu nuspaus pedalą iki dugno ir laikyti ne mažiau kaip 2 sekundes. Kiek ilgiausiai reikia laikyti, reglamentuota nėra, gales laikyti nors ir minute kol variklis sprogs. Ir pagal įstatymą ar įsakymą už tai niekas neatsako !
Mažiausiai Nuo 3 Iki 6 kartu nuspaus pedalą iki dugno ir laikyti ne mažiau kaip 2 sekundes. Kiek ilgiausiai reikia laikyti, reglamentuota nėra, gales laikyti nors ir minute kol variklis sprogs. Ir pagal įstatymą ar įsakymą už tai niekas neatsako !
2 Rolandas
Lietuvoje visi tuos ribotuvus seniai nuresetine :D cia gi bananu salis, kad tik greiciau paspausti, todel
ir isspaudzia is dyzeliuko 5500 :), kad mazai realu su ribotuvu ant laisvo.
Lietuvoje visi tuos ribotuvus seniai nuresetine :D cia gi bananu salis, kad tik greiciau paspausti, todel
ir isspaudzia is dyzeliuko 5500 :), kad mazai realu su ribotuvu ant laisvo.
@l
Šneki bele ką
birkos ir seime, i akis pasakyti ta galiu kai sutinku gatveje,o TUVLITA tik vykdo nurodymus ir tiek, cia seime debilai, ES parase, tai ir darom, nesvarbu, kad kiti nedaro ir kad ES nuostatos dazniausiai rekomendacinio pobudzio buna ir jas galima ignoruoti. Juk i ES jau istojom, tai kam listi toliau i sikna be muilo ? nebent cia del tu paramu ES, kad nenustotu selpti, kad seimunu anukus ir proanukius islaikytu.
korumpuota valdzia, idiotai ir pedofilai pas mus ten.
jeigu norim, kad CO visu ok butu, tai PVM auto susigrazinti nauja perkant leiskit, pamatysit 200% nauju auto pardavimai padides.
korumpuota valdzia, idiotai ir pedofilai pas mus ten.
jeigu norim, kad CO visu ok butu, tai PVM auto susigrazinti nauja perkant leiskit, pamatysit 200% nauju auto pardavimai padides.
Duosiu gerapatarima pries vaziuodami y apziura sumazinkite kuro padavimo kieky. Tai padaryti kabai paprasta kuro reguliavimo varstely reikia issukti 3,4 kartus o elektroninius sumazini su kompu.
I TEISMA ZULIKUS PUDOT REIK BUTINAI.
Dyzeliniai varikliai sprogsta per techninę apžiūrą